agasøster Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Emnetittel sier vell sitt. Er blitt stor fan av youtube filmer av spillere, mål, kamper og alt som har med United og gjøre! Merker det er en god del andre her inne som også er fan av det, så tenkte vi kunne lage en tråd der vi kunne poste gode filmer. Kan begynne med en klassikker jeg liker godt Se filmen hos Youtube Endret 4. desember 2009 av agasøster Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nærmest alt av johanceder er bra. Et eksempel: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ikke nærmest alle, absolutt alle er enestående. Han har til og med en video der man kan se Duncan Edwards. Det er en must-see video. Dette er for øvrig en av mine favoritter: Se filmen hos Youtube Endret 29. desember 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 7. desember 2009 av Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Se filmen hos Youtube Sick film. Legend! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Noen av mine favoritter: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette er riktignok ingen Youtube film, men en av de aller beste Unitedvideoene jeg har sett: http://www.dailymotion.com/video/x5l54l_th...united-by_sport Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Endret 29. desember 2009 av danidic Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Endret 29. desember 2009 av Speedfrog Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dette er riktignok ingen Youtube film, men en av de aller beste Unitedvideoene jeg har sett: http://www.dailymotion.com/video/x5l54l_th...united-by_sport Den der var helt utrolig. Frysninger på ryggen gjennom hele! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 synes den jeg postet var fantastisk bra, den hadde veldig bra film, lyd og hadde god timing til bildene, f.eks "you dont have to steel the show" kommer ronaldo med en hælflik så kommer "it was your show all alone" da kommer sir alex!! nice video Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dette er riktignok ingen Youtube film, men en av de aller beste Unitedvideoene jeg har sett: http://www.dailymotion.com/video/x5l54l_th...united-by_sport Den der var helt utrolig. Frysninger på ryggen gjennom hele! Syk video. Frysninger så det holder. Fantastisk. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg har fått skikkelig sansen for den nye "wingen" vår Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Magiske bilder, herlig å se igjen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Video av de beste comebackene United har hatt. Får frysninger hver gang jeg ser når Solskjær putter i siste sekund. Endret 9. januar 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 synes den jeg postet var fantastisk bra, den hadde veldig bra film, lyd og hadde god timing til bildene, f.eks "you dont have to steel the show" kommer ronaldo med en hælflik så kommer "it was your show all alone" da kommer sir alex!! nice video Magisk! Husker dette egentlig var en SkySports-video. Da var det Berbatov istedet for Ronaldo der, men Fergie på den siste seff da også Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 synes den jeg postet var fantastisk bra, den hadde veldig bra film, lyd og hadde god timing til bildene, f.eks "you dont have to steel the show" kommer ronaldo med en hælflik så kommer "it was your show all alone" da kommer sir alex!! nice video Magisk! Husker dette egentlig var en SkySports-video. Da var det Berbatov istedet for Ronaldo der, men Fergie på den siste seff da også nei, se på 0.16 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Postet den i cafèen i går og i innlegget mitt om George Best som gikk hus forbi i diskusjonen av O'Shea. Et nytt mesterverk av Johan Cederquist som virkelig fikk meg på gråten. Maradona good, Pelè better, George Best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå