bosannes Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 kan dere andre Opera-brukere åpne linker på denna sida her: http://bot.counter-strike.net/realbot/? Det kan ikke jeg... Nekter nesten å tro at Opera svikter meg Lenke til kommentar
guom Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Får åpnet uten problem her. Kanskje du har tuklet litt med instillinger. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 er nok ikke operaen din som svikter for å si det sånn... Hvordan tilkobling har du? Firewall? Kanskje routet gjennom en annen pc? --alexio Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 linkene har i tilegg til vanlig lenkekode denne i tagen: class="emenu" hva betyr den? tror liksom ikke jeg har desabla akkurat DEN delen av en tag... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 siden funker den!! prøv og legg in opera på nytt hvis du ikke har tukla så altfor mye med den Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 vel...det funka hverken før eller etter siste format, og da var det clean ny install av opera Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Siden virker fin den men linkene er nok ikke helt bra. Sikker noe ms java drit. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Altså, jeg tror ikke problemet hans var at han ikke fikk opp siden.. Det går jo greit. Men linkene funker ikke. Opera har pleid å ha CSS-problemer med samme resultat, men dette skal være rettet på i Opera 7. Fubker ikke her (O7). Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 har Opera 7.1 da... Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Hmm, får faktisk bare opnet enkelte linker her ja... merkelig! Men å opne IE for å se 1 side er da inget problem heldigvis :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå