Slettmeg01 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Noen som vet om noen som utfører akustiske forbedringer av studio i Østfold, eventuellt noen som reiser til Østfold uten å ta alt for mye ekstra betalt for dette? Jeg jobber på Rockehuset i Halden, hvor vi har et studio med store feil i akustikken i kontrollrommet. Vil ha noen med god kompetanse innen lydstudio! Lenke til kommentar
TAN54 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei! Noen som vet om noen som utfører akustiske forbedringer av studio i Østfold, eventuellt noen som reiser til Østfold uten å ta alt for mye ekstra betalt for dette? Jeg jobber på Rockehuset i Halden, hvor vi har et studio med store feil i akustikken i kontrollrommet. Vil ha noen med god kompetanse innen lydstudio! Vet ikke om det fortsatt er av interesse: Jeg bor i Halden, er akustikker, kjenner litt til Rockehuset. Er ikke i Halden utenom helgene, men kan kanskje bidra til å få det bedre om du kontakter meg etter 1. juni. Du kan sende epost til [email protected] Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 Takker masse! Har sendt mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå