2ball_ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei! Jeg trenger tips til en erstatning for mitt hovedkort Asus P5N-E SLI nForce-650i SLI 775. Jeg trenger ikke SLI og det må støtte minst 6GB ram DDR2. Det må også være like bra eller bedre som kortet det skal erstatte. Takker på forrhånd for evt. hjelp PS: Skal ikke erstatte noen av de andre komponentene så jeg kan ikke bruke kort med andre CPU sokkler og DDR3.. Edit: Når det gjelder pris vil jeg ikek bruke alt for mye. Noe det samme som jeg hadde gjerne litt bedre også, men man må ta hennsyn til hvilke komponenter jeg har ellers også. Disse ligger forøvrig på profilen Endret 4. desember 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ett Intel P45 HK er å foretrekke. Eksempel: ASUS P5Q serien. BioStar I45 om du finner hvis du skal overklokke. Ett av Gigabyte sine for 4 kjerners CPUer og overklokking. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Oki doki. Det var vell egentlig den hjelpen jeg trenget. Resten kan jeg finne ut av selv. takk og godt jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå