snozzlee Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Programmer av alle typer har begynt å henge seg, eller fryse helt og får en hvit skjerm. Noen ganger går det bort i løpet av noen sec men andre ganger må jeg restarte programmet. Hva kan dette være? Hewlett-Packard Hp Pavillion dv9500 Notebook Inter® Core™2 Duo CPU T7700 @ 2.40GHz 2.40GHz 4,00GB Minne NVIDIA GeForce 8600M GS Lenke til kommentar
Humber Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 PC'en suger rett og slett.... men du kan reklamere på den De tar den inn og bytter nok ut en prosessor eller noe sånt og så skal det i alle fall funke LITT bedre Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ikke det jeg ville høre Den er over et år gammel, kjøpt på elkjøp, har ikke kvittering eller garanti på den. Er jeg screwed? Heldigvis har jeg sett et skilt med PC-LEGEN rett bort i gangen. Hvor stor sjanse er det for at jeg kan få den fikset hvis jeg sender den inn noe sted? Har erfaring med at de ikke fikser noe men at man betaler alikavel Jeg skal prøve å reformatere pcn, kan det hjelpe i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du installert nyeste skjermkort driveren? Lenke til kommentar
snozzlee Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde problemer med å finne den drivern, men jeg tror jeg har alle de siste driverne oppdatert, inkludert grafikkkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå