hernil Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Er flyttingen av "Innlegget er endret av..." en del av oppgraderingen? Noe må ha vært iverksatt dog for det var mye rart som skjedde her i går kveld. Siterer meg selv fra en annen tråd: I går var en av serverne nede. Det var serveren hvor blant annet CSS-en til skin som ikke er standard IPB-skin ligger. Og også redaksjonelle bilder sånn som de som mangler på bildet over. Konsekvensen av dette var da manglende bilder og hvis man var uheldig og refreshet cachen ville man få problemer med utseende til forumet på grunn av manglende CSS. Ser forresten ut til at serveren fortsatt sliter. Flyttingen av endringsnotisen er bare resultatet av Skagen som lekte litt for å se hva som passer etter en diskusjon internt. Vet ikke om den er iverksatt i flere skins enn i sandkassen Endret 9. desember 2009 av hernil Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Dette ser jeg frem til! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tror det vil gi forumet et friskt pust vel fortjent Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg trodde det hadde skjedd alt, når skjer det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser frem mot oppdateringen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvor i horisonten kikker vi? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Tilpasningen er igang og kan følges på upgrade.diskusjon.no, men det er nok ikke i boks før minst et par uker vil jeg tro. Spørs om det er i overkant optimistisk å forvente en julegave Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Får en feilmelding når jeg trykker på upgrade.diskusjon.no. "Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/mads/diskusjon.no/www/ips_kernel/classDb.php on line 1564" Endret 10. desember 2009 av Teh WolF Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ser ut til at Mads driver og mekker. Trodde han var syk jeg Er bare å forvente at det blir feil når så mye skal tilpasses. Er derfor det blir gjort på en testinstallasjon først for så å overføre det ferdige resultatet til forumet Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tilpasningen er igang og kan følges på upgrade.diskusjon.no, men det er nok ikke i boks før minst et par uker vil jeg tro. Spørs om det er i overkant optimistisk å forvente en julegave Veldig fornuftig med en god langsiktig plan Blir spennende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Vi er temmelig klar på at vi ikke ønsker å lansere noe uber-buggy versjon. Noe tidsfrist er det minst viktige her, velfungerende funksjoner må prioriteres. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vi er temmelig klar på at vi ikke ønsker å lansere noe uber-buggy versjon. Noe tidsfrist er det minst viktige her, velfungerende funksjoner må prioriteres. Stemmer i god grunn det i forhold til kvaliteten folket her vil ha for å drive dette forumet. :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Slå på slik at vi ser hvilken versjon forumet kjører. Lettere å følge med oppdateringene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har også brukt en del tid på førsteposten i folding@home tråden til hardware.no (se signatur), så det er kjekt om ikke alt blir bare rot etter oppgradering Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Anbefaler at du kopier koden, så kan du lime den inn i ettertid. Da slipper du at spoiler-taggen blir gjort om til en lang <script> blokk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har allerede kopi i notepad, takk for tipset Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Synes ikke designet på upgrade.diskusjon.no er noe særlig bedre enn dette. Blir uansett vandt til det om det byttes, da. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 I likhet med dagens installasjon vil det bli flere skin å velge mellom etterhvert. Jobbes allerede med et diskusjon.no skin Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 I likhet med dagens installasjon vil det bli flere skin å velge mellom etterhvert. Jobbes allerede med et diskusjon.no skin Hehe, det tenkte jeg ikke på. Men så klart, så klart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå