Dunestar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Klarer liksom ikke helt bestemme meg for abb. eller knt.kort, blir nesten litt forvirra... Jeg er en liten til middels stor bruker av mobil, altså 1 eller 2 samtaler pr. dag, på ca. 2 min., og ca. 2 meldinger hver dag. Er Sense Cash da et rimelig alternativ for meg? Lenke til kommentar
guom Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Tja, sjekk det ut på www.telepriser.no I tilegg er chess connect vedig billig da. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Chess er billigst uansett. Alle tester viser det. Normale brukere bør velge chess connect, storbrukere kan velge de dyrere abonnementene www.chess.no Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 chess er ikke alltid billigst! for storbruker som ringer mest i telenor sitt nett er tele2 billigst! Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, det er vist sant det. Tele2 sitt "Super Mye"-abonnement er litt billigere hvis man ringer veldig mye. hmm..la forresten merke til noe rart i tele2's priser: Se på Tele2 Super Mye og Tele2 Mye. Super Mye har både lavere ringepriser og lavere månedsavgift. Hvordan kan det henge sammen? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hmmm, er noe merkelig det der, men var faktisk ikke disse abbene jeg tenkte på, jeg tenkte på det gamle active abbet til tele2, det er det som fortsatt ligger på telepriser.no. Disse lite, superlite og supermye abbene må være noe nytt fra tele2, og er prisene på supermye rett, så er det faktisk billigere enn chess king edit: ahh.... super mye må forhåndsbetales for 12 mnd ala chess Lenke til kommentar
picko Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Chess kommer til å senke prisene i nær fremtid... Hvor mye gjenstår å se, ... Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 picko, er du selger av chess? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå