Sk!ppy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, Den bærbare pc'en min er ødelagt, og må på reperasjon. I mellomtiden har jeg lyst til å bruke en Compaq Evo D51s, som jeg har satt inn to gb ram ( Jeg vet det er riktig type ram), og et nettverkskort - D-link W510 Pc'en restarter seg etter et minutt - halvtime, og det er veldig frustrerende. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Det er forsåvidt D-Link Airplus G W510, kjøpt 07 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Har funnet ut at, så fort jeg prøver å koble til et trådløst nettverk nå, så avslutter pc'en. Lenke til kommentar
darket Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjør en recovery for å luke bort evnt konflikter\virus\driverfeil osv. Evnt legg inn linux og test der. du har uansett krav på låneprodukt etter 7 dager på den defekte pcen din. 7 dager går fort. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 greia er at det er en gammel(!) jobb pc - som er eldre enn 5 år. jeg regner med at jeg har ikke mye krav på lånepc. Vet ikke engang hvem den ble kjøpt av. Skal prøve å legge inn linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå