Gå til innhold

Har fåt SE T310 og lurer på en ting?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør ha den på lading i helst 12 timer. Det er slik at SonyEricsson bruker en batteritype i telefonene sine som kalles Litium-Polymer som ikke krever like mye at du må utlade den hver gang for å holde batteriet lenger. Men jeg anbefaler alikevel at du lader det helt ut de tre første gangene! :)

Lenke til kommentar

sunt vett?! hehe..trur den der 12 timers regelen er noe som henger igjen fra dei mobilene som ikkje er av dagens standard. Jeg lada min T300 i 4 timer når jeg fikk den første gangen. Og den holdt akkurat så mange timer som var lovt. Og batterikapasiteten har ikke tapt seg eller noe.

OG JA, du kan nok ikke overlade en mobil :) bare lade den så lenge du vil du :yes:

Lenke til kommentar
sunt vett?! hehe..trur den der 12 timers regelen er noe som henger igjen fra dei mobilene som ikkje er av dagens standard. Jeg lada min T300 i 4 timer når jeg fikk den første gangen. Og den holdt akkurat så mange timer som var lovt. Og batterikapasiteten har ikke tapt seg eller noe.  

OG JA, du kan nok ikke overlade en mobil :)bare lade den så lenge du vil du  :yes:

Jeg ville helst ikke ladet den over 24 timer uansett :wink:

Lenke til kommentar
sunt vett?! hehe..trur den der 12 timers regelen er noe som henger igjen fra dei mobilene som ikkje er av dagens standard. Jeg lada min T300 i 4 timer når jeg fikk den første gangen. Og den holdt akkurat så mange timer som var lovt. Og batterikapasiteten har ikke tapt seg eller noe.

OG JA, du kan nok ikke overlade en mobil :) bare lade den så lenge du vil du :yes:

 

 

Jeg snakket med en FAGmann! Og han sa at du skulle lade den 12 timer ( ekspert på sony ericsson var han :yes: )

Lenke til kommentar
Lurer på en ting ang lading første gang.

Er det ikke "lov" å ha mobil på mens den lader første gangen??

 

dette lurer jeg på også...

noen som vet?

 

når jeg fikk min 3650 ladet jeg den i 7 timer før jeg ikke orket å vente lenger.

da slo jeg den på, men lot den fortsatt være i laderen (leeeeenge etterpå, vertfall 16 timer).

syns batteriet på 3650 er dårlig, men det er nok ikke noe dårligere enn vanlig... tror jeg..?? :roll:

Lenke til kommentar

guffen_78 Skrev:

 

Unnskyld meg T310...... Men..... Har vurdert å kjøpe meg en sånn SE T310

Er'n no bra eller er det bedre med nokia.??

 

Er det Tony Hawk spillet så bra som de fremstiller det........??

 

Jeg mener at SE T310 er best :woot:

Jeg liker ikke helt tony hawk spillet ,men golf spillet og mange andre er bra :)

Lenke til kommentar

guffen_78 Skrev:

 

Unnskyld meg T310...... Men..... Har vurdert å kjøpe meg en sånn SE T310

Er'n no bra eller er det bedre med nokia.??

 

Er det Tony Hawk spillet så bra som de fremstiller det........??

 

Jeg mener at SE T310 er best :woot:

Jeg liker ikke helt tony hawk spillet ,men golf spillet og mange andre er bra :)

Lenke til kommentar

tilbake til batterier....

 

Man kan jo lade så lenge man vil første gangen, men det hjelper lite. Når man setter inn laderen i en SE tlf så sier den "optimized charging" Det betyr at når batt er fullt så slutter den å lade. Om man har lyst til å sitte der i enda 12t etter det å tvinne tommeltotter, så er det opp til hver enkelt.

 

Men at man skal lade helt ut og opp igjen de første 3-4 gangene er det nok noe i.

Lenke til kommentar

Jeg tipper fyren har lada mobil for første gang nå folkens :)

 

dessuten skal man krangle lenge før man finner det korrekte svar når det gjelder lading. Mange mener at med de nyeste batteriene er det ikke noe vits i å lade så mange timer som på de gamle... noe er de nok i det, men etter min erfaring varer batteri tiden på min T68i mye lenger hvis jeg lader 8 - 10 timer en de 6 som skal være optimal lading.

 

Uansett har nok denne posten (med go hjelp av guffen og trio) gått litt ut på dato...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...