havkat Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Jeg skal overføre sms til pcen min fra tre forskjellige telefoner, hvis ikke fire.. To sony ericsson, en nokia og en htc touch pro 2 Det er smser jeg har veldig lyst til å ta vare på, så om noen kunne hjulpet meg? Takk Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Telenor hadde en nettløsning før, men tror de har suttet med det. Men går det ikke ann å bare skrive dem på nytt i et Word-dokument? Endret 4. desember 2009 av Thomhess Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 for SE kan du bruke My phone explorer. forøvrige, vet jeg ikke, men på HTC kan du vel lagre sms som tekst, og dermed overføre til PC. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Float's Mobile Agent er genial til SonyEricsson: http://sourceforge.net/projects/fma/files/ -snubbel Lenke til kommentar
havkat Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Telenor hadde en nettløsning før, men tror de har suttet med det. Men går det ikke ann å bare skrive dem på nytt i et Word-dokument? Tar da så siiiiinsykt lang tid Lenke til kommentar
GTB Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Telenor hadde en nettløsning før, men tror de har suttet med det. Men går det ikke ann å bare skrive dem på nytt i et Word-dokument? Tar da så siiiiinsykt lang tid På HTC'en kan du bruke Microsoft MyPhone gratis. Her kan du laste opp kontakter, bilder, sms, kalenderoppføringer osv. Alle dine data ligger da lett tilgjengelig på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå