Aetius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 I morgen kan kristiansandere møte representanter for ulike fotoutstyrsprodusenter. Les mer Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Og der dukket 100-kroners kameraet opp på finn.no: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20126867 Lenke til kommentar
martingee Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det så ut som om tilbudene hos JapanFoto var mer populært enn selve messa. Blir feil å kalle det en messe også, de eneste som var på plass inne på Scandic hotel var Canon, Sony og Leica med hver sin lille stand. Nikon skulle også vært på plass, men de hadde ikke møtt opp. Jeg ble veldig skuffet da jeg er eier av diverse Nikon SLR-produkter og ønsket å få snakke med produsenten. JapanFoto derimot fikk tilsynelatende solgt en haug med kameraer til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg og var innom en tur i dag. Synes godt Nikon kunne stilt opp ja. Planen var å se om det gikk ann å prute ned et D300s enda litt til Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg så det fujifilmkameraet til Kr 100,- var redigert nå i kveld, hva startet prisen på? Så det var Kr 5500,- nå. Sto at det var nytt, men det er jo et kamera som kom i 2007. Det er jo i prinsippet et Nikon D200 som du får pent brukt for Kr. 3500,- Jeg tittet på annonsen en gang til, jeg så det var Kr. 7000,- han forlangte for det, det må jeg si var nok. Ihvertfall med tanke på at det er D300 pris. Endret 5. desember 2009 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg