Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 HEI! Jeg er forelska i denne jenta... Som titel sier det er ikke let og hvite med hun pågrun av hun er ei sikelig snakke med guttene jente hu snakker jo med nesten alle guttene i klassen tilogmed meg så jeg er en av de iallefall akkurat nå har hu et sikkeligt offer jeg tror ikke de er kjærester for den personen som er offeret synest det er morsomt men litt mye men... Men hun har hat Kjærester før jeg har litt vanskligt og komme i kontakt fordi jeg ikke har mobil nummer. Og hu bruker ikke nettby myspace og sånt så det er bare på skolen og snakke der av og til. Men jeg hu prøver alltid og få meg til og le imotestning til de andre jeg husker foreksempel en gang så hvar vi inne i grupperomet allene og da tok hu en sån sikkelig latter-flørte hvits hu sa tit ei og latet som hu tok fram og hviste puppene (ikke misfårstå hu hviste dem ikke det hvar bare en *hvits*) Jeg er så sikker det er den rette vi har så mye tilfeles men jeg er en normal gutt som er flau over jenta... Men når der er bare snakking så har jeg det mer roligt men jeg har snakket med henne på msn før (hu bruker det ikke ofte så det er ikke noge og hente der) Men vi snakket på msn en gang og da er jeg veldig usikker på når hun mente alt hun sa iløpet av det så sa hun at hu likte meg... Håper på positivt svar fra kjærlighets-syk gutt) Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hey dude. Det var vanskelig å lese innlegget ditt, derfor kommenteres det. Ikke bli sint, jeg mener det var konstruktivt ment (kanskje utenom chris' innlegg ) Det du skal gjøre er å flørte tilbake og snakke med henne. Etter en stund spør du om hun vil være med å se film hos deg. Får du nei skal du flørte mer og spørre igjen om en uke eller to. Selvfølgelig finnes det andre ting å gjøre enn å se film, det er helt opp til deg egentlig. Flørt, snakk og gjør ting sammen med hun, min frustrerte ungdomsgutt. Endret 4. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Special P Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 TS virker mer som typen som skriver lapper, eller får kompisen til å spørre hun om de skal være sammen. Men å spørre om hun vil se på tissen din pleier jo alltid å være en slager. Dersom det ikke fungerer kan du sikkert bruke tipsene til StianGH, slik som vanlige folk ville gjort. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Snakk med jenta, flørt, si at hun er pen, kommenter håret, klærne osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå