TettSpaden Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hallo jeg bruker tiscali maxi/mega surfer på min isdn linje, de har alltid vært veldig billige men på de siste to regningene var regningene mine dobblet. jeg begynte å sjekke litt og fant ut: før når du hadde brukt opp din forhåndsbetalte tid, i mitt tilfelle 6 timer om dagen, så betalte du mellom kl.24 og 0600 0,065 øre i minuttet, nå har de slutta med det, du betaler 13øre i minuttet, altså en dobbling av prisen. jeg sendte mail til tiscali og spurte hvorfor de gjorde sånt uten å informere kundene, de svarte med at de har sendt ut epost til alle brukerne om nettopp dette, jeg sjekke mailen min og fant absolutt ingen ting vedrørende dette, er jo mulig jeg har sletta den ved ett uhell, men er merklig at jeg har sletta nettopp den. noen synspunkter? noen som har fått den eposten? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg hadde 6-timersen og brukte den fram til jeg fikk ADSL for to uker siden. Tiscali-abonnementet er ikke sagt opp enda, men jeg har iallfall ikke fått noen slik mail Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hvis det er flere som ikke har fått den mailen, har vi/jeg da noen rettigheter iogmed at de ikke har informert oss om prisoppgangen? regningene mine kom jo på oppi 2000kr, jævlig dyrt synes jeg for den sure isdn linja Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har heller ikke fått den mailen og takk for tipset. Trodde det var billig enda jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå