Havstein Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå jobber jeg heldigvis ikke i et IT selskap, hehe. Vet at vi betaler 16.900,- i mnd for det, og hvis vi skulle oppgradere til 256kbps ble det 26.900,- og 35.900,- for 512kbps. Dessuten garanterer de ikke den kapasiteten, da må man betale mere, hehe. Er selvsagt snakk om satellitt oppkobling... Inntil du nevnte at det var satelittoppkobling var jeg sikker på at jeg leste en kommentar fra 90-tallet Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nå jobber jeg heldigvis ikke i et IT selskap, hehe. Vet at vi betaler 16.900,- i mnd for det, og hvis vi skulle oppgradere til 256kbps ble det 26.900,- og 35.900,- for 512kbps. Dessuten garanterer de ikke den kapasiteten, da må man betale mere, hehe. Er selvsagt snakk om satellitt oppkobling... Du jobber på båt/plattform? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hehe, er snakk om båt ja... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Regnet med det. Er vel ikke så mange andre arbeidsplasser de bruker satelittnett på så. Hvilken båt btw? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sophie Siem. Jobber du med dette? Er vel ShipEquip som leverer dette tror jeg... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Utdanner meg til å jobbe på båt hvertfall, og da er det jo greit å vite om nettinfrastrukturen på sjøen. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 ok, men det er normalt å ha høyere hastigheter ombord på båter der vi har klienter fordi at de ofte krever mere og bedre dekning, mens på supply o.l. som denne så er det minimum som gjelder. Vi lurer på å kjøpe en mobilt bredbåndsabbonement som vi kan koble til nettet, da vil vi jo få 3,6Mbps når vi er nærme nok land huff, nå er vi langt off topic, hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå