olahe Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 hei! skal ha en bass sant denne bassen er ikke passiv men med sånn lyd kabel ut... er det en bra bass foresten? Yamaha subwoofer NSSW210PB Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ser da grei ut den, uten at jeg har noen erfaring med akkurat den der. Link til test... EDIT: NB: testen er for SW205 - ikke SW210 - men jeg regner med at det ikke er store kvalitetsforskjeller. Endret 4. desember 2009 av oslo72 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er vel strengt tatt en signalkabel inn, same, same, but different. Suben er sikkert OK. Hva skal du gi for den? Lettere å gi råd om vi veit hva du har å rutte med, vanskelig å finne alternativer i prisklasse X. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Det er vel strengt tatt en signalkabel inn, same, same, but different. Suben er sikkert OK. Hva skal du gi for den? Lettere å gi råd om vi veit hva du har å rutte med, vanskelig å finne alternativer i prisklasse X. 1 500 fr 2 000 på elkjop.no superhelg er i gang Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 6.5" bass, ikke noe jeg ville brukt penger på.. Minimum 8" bør det være.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå