Dahle Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 heisan! jeg har et lite dilemma... jeg har sett litt på hovedkort i det siste, og jeg er litt i stuss.Tenkte på "EPoX EP-8RDA3+" men, det har ikke digital lyd. og jeg leste at siden ikke det var vifte på northbridge kjøleren var det ikke fullt så bra.Broren min har et "Asus A7N8X Deluxe" det likte ikke jeg. selv om alle tester sier anderledes.Noen som har peiling på noe kanonbra hovedkort for max 1100? ( vil heldst at det har ata133 vifte på northbridgen , 8x agp , digital lyd og er bra overklokkings evne på ) På forhånd takk Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Abit NF7-S V2.0 Tror du skulle få nok for penga der. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Skal du ha et kraftig hovedkort til AMD, kjøper du Abit NF7-S V2.0, uansett. Det koster litt mer enn 1100, men med tanke på kortets egenskaper, er det vel verdt prisen. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg skal selv kjøpe Asus A7n8x deluxe (tror jeg ) ble usikker nu..er abit kortene så mye bedre da ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg skal selv kjøpe Asus A7n8x deluxe (tror jeg ) ble usikker nu..er abit kortene så mye bedre da ?Ja om du skal overklokke mye så ser det ut som det abit kortet er bedre. Men til normalt bruk er det vel det samme hvilket du velger. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg har spurt om dette SÅÅÅÅÅ evig mange ganger nå, men jeg har enda bare fått masse forskjellig eller uklare svar (noen jeg ikke har skjønt bare så dere ikke aresterer meg) jeg skal ha Asus A7N8X Deluxe, og den har maks databushastighet på 333MHz, greit nok. men da vil d si at jeg bare kan ha 333MHz på ramet oxo ? eller hvordan fungerer dette ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg skal ha Asus A7N8X Deluxe, og den har maks databushastighet på 333MHz, greit nok. men da vil d si at jeg bare kan ha 333MHz på ramet oxo ? eller hvordan fungerer dette ?Ja om du da ikke overklokker litt kan du klare å få høyere. Lenke til kommentar
Dahle Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 mange takk for alle svarene folkens. jeg går for et nf7-s v2.0. det ser ut til å fylle alle kravene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå