kaieivindm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, Kjører en EasyStore H340 på statisk IP bak en ruter. Denne ruteren er igjen koblet til Hjemmesentralen fra ISP. Jeg har åpnet for uTorrent i ruter, både på applikasjonsnivå og port-forwarding. Serveren sin firewall har fått samme porter lagt inn, og valget på NAT-PMP er satt i uTorrent med påfølgende port. Men uansett hvordan jeg knoter frem og tilbake får jeg INGEN grønn tilkobling. Den går i rødt etter ett minutt og to. Har avinstallert software antivirus / firewall. Så dette skal ikke være et problem. Er det noen som har fått dette til? Den mapper porter fint via upnp mellom ruter og server, men denne går også i rødt omsider. Ser aldri grønt. Derimot bruker jeg stasjonære maskinen min, vil denne får grønn med en gang. Ideer? Mvh, Kai Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hvordan er den stasjonære maskinen din koblet sammenliknet med serveren? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvordan er den stasjonære maskinen din koblet sammenliknet med serveren? Måtte ty til fast ip fra ISP. Det løste hele problemstillingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå