mihcaoj Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tenker da spillmessig - skjermen er plasma og en middels modell til 8k. Noen som har erfaringer på dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilken oppløsning? Mindre desto større mus og ikoner. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 hva med spilling? hvordan vil det gå? =) Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det vil jo bli det samme der, lav oppløsning vil gi kornete bilde og for eks umulig å lese tekst. Sjekk i manualen Er det for eks full hd? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 er hd-ready Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Mao lav oppløsning Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tipper du vil få et kornete og uklart bilde, lese tekst på nett vil for eks være vanskelig. Eneste måten å finne ut på er å prøve, jeg gant ut at min plasma 37" ikke var noe serlig da oppløsningen bare var på 900x noe. Har ikke prøvd på 43" enda, også plasma. Jeg vet at de som gjør dette fra pc sverger til lcd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå