Schnugaf Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, eg og noen venner i klassen har planlagt å gjøre en epic prank på en venn i klassen. Personen kjøpte i fjor en Macbook pro 13" til 12-16 tusen kroner og skryter av den heletiden, med god grunn. I dag kom vi på en god ide om at vi burde få tak i en dummy av denne og knuse den fremfor han mens vi gjemmer den gamle og la det gå en hel skuledag. Eg jobber på Expert og har planer om å se om vi kan bestille inn en dummy, men det må eg gjøre senere i dag. Men lurte egentlig på om det er noen her som har eller kan finne en dummy av en Macbook pro 13"? Har sitt rundt på nettet men det ser dårlig ut, og eg har ikkje store forhåpningar te at eg finn da på jobb heller. Men om da er nokon der ute, i da heilatatt som kan selge/gi/finne meg en dummy av denne pc'n? Den som kan hjelpe meg med dette får en gratis internett og to mannligeklemmer. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Apple HATER dummyprodukter, derfor vil du aldri finne en dummy iphone eller mac har prøvd å få tak i selv, men ingen flaks Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis det skal bli EPIC så bør dere vel hoste opp nok cash til å kjøpe en ekte MacBook Pro og knuse den. Såpass må det vel være verdt, vel .... Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis det skal bli EPIC så bør dere vel hoste opp nok cash til å kjøpe en ekte MacBook Pro og knuse den. Såpass må det vel være verdt, vel .... Vell vi er ikke akkurat i noen økonomisk vellstand. Eller skulle vi gjerne gjort det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hvorfor ikke bare gjør ned den "knust skjerm" spøken? Dette er windows eksemple, men kan tenke meg det funker med mac og. http://www.break.com/index/cracked-lcd-screen-prank.html bilde: http://i70.photobucket.com/albums/i90/rauz...en1280x1024.jpg Endret 4. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel, så lenge maskinen ligner, og dere gjør det kjapt nok, så trenger det vel ikke å være en ekte Mac? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Vel, så lenge maskinen ligner, og dere gjør det kjapt nok, så trenger det vel ikke å være en ekte Mac? Det er sant, og tenker på å gjøre dette, men fyren er god til å spotte en fake, derfor er det foretrukket med en dummy, eventuelt en som er ødelagt, eller enkel og grei casing. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Legg ut ei annonse på finn.no elns hvor du vil kjøpe en ødelagt Mac? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Vel, så lenge maskinen ligner, og dere gjør det kjapt nok, så trenger det vel ikke å være en ekte Mac? Det er sant, og tenker på å gjøre dette, men fyren er god til å spotte en fake, derfor er det foretrukket med en dummy, eventuelt en som er ødelagt, eller enkel og grei casing. Hva med å lure han på avstand? Ha med deg en kamerat som han har ikke truffet før. Du prater med kompisen din mens han andre går inn. Så ser han Mac'en og sier "En Mac? Er du en sånn Applefanboy? Jeg HATER Mac!" så knuser han den falske. Naturligvis må han andre ha med seg den falske i en veske eller noe, og rask bytte den ut mens kameraten din har ryggen til. PS, ikke glem å film dette! Vi vil alle se hvordan tingene går! Endret 4. desember 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis du får det til, film det og legg det ut her Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Dette skal klart filmes med tanke på at vi går på media linjen. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Om han pleier å ha Mac'en liggende i sekken, kunne dere vel først fjernet maskinen, så kjapt dradd opp noe fake/lignende, og hive det ut vinduet eller noe i den dur? Og just for the record: såååå slemt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå