Gå til innhold

Steam til Skole PC

Anbefalte innlegg

Edit: Jeg endret tråden ettersom hack av skole PC var fyfy og ikke velkommen på forumet;)

Det virker som det er svært ulovlig med hacking av skole PC. Jeg lurer derfor på om dere vet om noen annen måte å få Steam inn på Skole PCen? Jeg har nemmelig lastet ned ting som Ski Challenge 10 og google chrome via internett før og jeg har også lagt CS 1.6 over via minnepinne. Det virker som om lærerne ikke har noe imot at man gjør dette så lenge man ikke spiller i timen ;) Uansett, vil det være mulig å gjøre det samme med Steam? Jeg prøvde å laste ned steam via internett, det fungerte men når jeg skulle installere det fikk jeg beskjed om å logge på administrator. Er det noen har en ide om hvordan man kan gjøre dette på en best mulig lovlig måte ? :D

Endret av Alkohoel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel nå har ikke jeg testet dette men om du har tilgang til bios og en ekstern harddisk/lagringsenhet så er vel hypotetisk mulig å innstallere windows og boote opp på den?

vet om mange folk som har spill på minne penner som de kjører rett fra pennen. Og ville tro at det samme ville være mulig med steam. Eneste som kan være issue er om du får legge noe til i registry.

men iirc så på skolen hadde vi egne partisjoner på skole nettverket som vi hadde admins rights til her kunne innstallere programmer, men ikke på c: som var i den fysiske pcen og vi ikke hadde admins rights til.

Lenke til kommentar
Huskerikke helt kommandoen, men i cmd skal man kunne skrive inn noe for å få adminrights ;) Gjor det selv på skolepcen og funket utmerket. Har nå adminrights, og hatt det i 3 år :D

:O Jeg ville satt UTROLIG stor pris på om du fant ut hvordan du gjorde dette!

Lenke til kommentar

burde jo først sjekke om admin ikke er helt clueless og faktisk har husket å disable cmd da.

effectiv var det denne du brukte ?

net user administrator /active:yes

angående steam så er det mest sannsyneligvis pga manglende registry registreringer etc. Evt kan det være brannmuren.

men tror det skal gå om man har en ekstern lagringsenhet som man booter fra. da bypasser man jo alle bruker limitasjonene.

og det er jo enkelt enkelt om man bare nullsetter bios passordet. Såklart det tror jeg ville være et kontrakt brudd de muligens ville oppdage.

Endret av paalrh
Lenke til kommentar
burde jo først sjekke om admin ikke er helt clueless og faktisk har husket å disable cmd da.

effectiv var det denne du brukte ?

net user administrator /active:yes

http://www.sistestopp.com/news.php?id=223 DEL 1

http://www.sistestopp.com/news.php?id=266 DEL 2

Litt morsom guide, men altfor ekstremt!:p Jeg har ingen planer om å bli utvist xD jeg vil bare ha Steam :D Men det står ingenting om hvordan man får admin rights uten å hacke passordet til administratorer, HAHA xD Vil net user administrator /active:yes fungere i denne Ms-Dos greia han bruker (C:\WINDOWS\System32\cmd.exe) paarlh? Jeg har virkelig ikke peiling på dette området xD

Lenke til kommentar
er ikke NOE poeng i å installere steam på en skole pc, fordi nettet er blokkert for slike ting!

Sett opp en linux-boks på hjemme nette til å porte over kryptert trafikk(du vil sende kryptert trafikk hjem, og dette vil derfor ikke bli blokka). Og så installerer du steam på en eller annen måte.

Husk å etterlate torrentboksen hjemme, vis ikke vil en overvåken admin bli pist på deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...