trygvoki Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Jeg har havnet i en litt underlig situasjon. Mandag startet jeg å få dårlig stemme, enda værre på tirsdag og på kvelden var den så å si helt borte. Onsdag kveld tok jeg "vaksinasjon mot pandemisk influensa" hos vaksinatør (vaksinatør sa det gikk greit med mistet stemme). Samme kvelden begynner jeg å merke antydning til forkjølelse. Dvs jeg kjente det rant i nesa, samtidig som at mistet stemme gikk over til kløe i halsen samt hoste. I går ble hostingen og renningen enda værre, og i dag kanskje litt mindre renning i nesa, men fortsatt kløe i halsen med tørr hoste og noe nysing. Har fortsatt dårlig stemme. For ordens skyld: Jeg har ikke hodepine, ikke kropsverk, ikke feber osv. Jeg har lest vaksinasjonskortet og hvilke bivirkninger som er "svært vanlig, vanlig og mindre vanlig" etter vaksine. Er det noen som har inspill til dette? Hva medfører f. eks at jeg kanskje har tatt vaksine mens jeg var forkjølet? På forhond takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå