tingo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For de som trenger å tegne skjemaer (elektronikk) og kjører Windows: TinyCAD. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) 22/02/06 – TinyCAD version 2.60.01 released To try it out, download it now! This new version of TinyCAD includes one major new feature that has been much sort after of late. It includes support for heterogenous symbols. Dvs programmet er ikke oppdatert på over 3 år. Endret 4. desember 2009 av geir__hk Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Finnes det gratis programmer for tegning av sterkstrøm?. De programmene jeg har tilgang til er hovedsakelig MS visio eller Bricscad. Førstnevne er utrolig klumsete å bruke, mens sistnevne krever en god del opplæring for å kunne brukes effektivt. Min erfaring med disse elektronikk-DAK programmene er at de er lite egnet til å tegne kretser med reléer, kontaktorer osv. Jeg synst det er litt rått å betale i dyre dommer for autocad electrical, eller benytte et totalt udugelig kvasi-DAK program som MS Visio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå