The Stig Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Endelig skal vi få en skikkelig smakebit på den sagnomsuste kjøresimulatoren. Les mer Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Demoen kommer vel sikkert til å koste 299 som den forrige (Gran Turismo Prologue) Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper da ikke det blir å koste noe, men siden de ikke har kalt det "demo" så er det neimen ikke godt å vite. Er dog spent på å se hva som er forbedret siden Prologue, lydene må det ha skjedd noe med for at jeg ikke skal boikotte hele serien til evig tid. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er gratis... Mer informasjon finnes her. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 vitsen med demoen når man alerede har prologue ? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 vitsen med demoen når man alerede har prologue ? Prologue er gammelt, og forhåpentligvis har det skjedd så pass mye med GT5 at Prologue ikke kan representere GT5 lenger. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prologue er gammelt, og forhåpentligvis har det skjedd så pass mye med GT5 at Prologue ikke kan representere GT5 lenger. Det håper jeg virkelig, for Prologen var rævva. "Simulator" my arse. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 NICE!!! Dette har jeg ventet lenge på. På tide og ta frem G25 Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Oppdaget plutselig at det er den 17. i dag kanskje det blir grisekjøring når jeg kommer hjem i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg