abene Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Buffalo lanserer nye trådløse rutere for hjemmebrukere. Les mer Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fin design (kjekt for meg som har min nåværende i inngangen). Bra pris også gitt, får håpe hw.no kan teste 300Mbps utgaven. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 er/skal den ikke i laserings-/prisguiden? så fiffig ut til godt overkommelig pris. Noen som har erfaringer med Buffalo? Tenker da ikke på platåskoene som var trendy for 8 år siden... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Den rimelige prisen kommer nok av at det bare er 100 Mbit/s nettverksporter. De bruker å ligge i det området. De med Gigabit koster fra ca 3 hundrelapper mer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Buffalo pleier å få støtte fra tredjeparts firmware som f.eks DD-WRT. De pleier å ha lang rekkevidde pga følsom mottaker. "Buffalo HP" betyr normalt at den har en ekstra mottakerforsterker (preamp). Finner merkelig nok ikke specs som rom/ram etc som er viktig for å få en stabil router ved høy last. Den har kun 100Mbit og ikke Gigabit LAN/WAN. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er uklart når ruterne blir lagervare i norske butikker, men veiledende pris ligger på 499 kroner respektive 299 kroner inklusive moms. Tviler på det du. Den setningen der er en god kakafoni av forskjellige feil. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Får bare håpe på DD-WRT støtte. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Buffalo har pleid å ha utolig dårlig firmware, ikhvertfall funksjonsmessig, men i og med at de har hatt støtte for DD-WRT så har de vært en gullgruve for rimeige rutere med bra hardware som totalt sett (etter flashing til DD-WRT) har gitt en utrolig bra ruter til en rimelig pris. Hvis disse nye modellene også kan akseptere DD-WRT så kommer jeg ihvertfall til å være interessert -Stigma Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Kan jeg bytte ut NGT-Routeren min med en sånn en? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sjekk om routermodemet ditt kan settes i bridge. http://ngtforum.net Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 DD-WRT støtte: http://svn.dd-wrt.com:8000/dd-wrt/changeset/13407 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå