Zemeckis Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei Jeg kjøpte meg The Thing i oktober i fjor,men da jeg formatterte og la inn xp på nytt så stopper installasjonen på 7%,det kommer en beskjd som lyder slik: Component:Defult Language Resources File Group:Defult Language Resources File:D:data2.cab Error:Data error(cyclic redundancy check) Vet ikke om dette kan være til hjelp da,cd`en er behandlet forsiktig og er helt rippe fri Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det høres nok ut som om cden din er b0rken, ja. Du kan se om du får installert det på en annen maskin eller en annen cdspiller, men CRC-feil er det vanligvis lite du kan gjøre med. Butikken eller utgiver vil nok kunne hjelpe deg hvis eksemplaret ditt er b0rken. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Det høres nok ut som om cden din er b0rken, ja. Du kan se om du får installert det på en annen maskin eller en annen cdspiller, men CRC-feil er det vanligvis lite du kan gjøre med. Butikken eller utgiver vil nok kunne hjelpe deg hvis eksemplaret ditt er b0rken. bOrken,hva mener du med det? :shrug:Det stemmer det,jeg prøvde å installere det på gamle pc`en vår bare for å se om det virket,det funket ikke der heler Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du sett The Muppet Show noengang? Hør på hva den svenske kokken sier. Det er altså noe galt med cden din, vil jeg tippe. Ta kontakt med butikken eller utgiver, og hør med dem. Du burde få en ny, siden du sannsynligvis har fått et mandagseksemplar. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Har du sett The Muppet Show noengang? Hør på hva den svenske kokken sier. Det er altså noe galt med cden din, vil jeg tippe. Ta kontakt med butikken eller utgiver, og hør med dem. Du burde få en ny, siden du sannsynligvis har fått et mandagseksemplar. ehhh hvordan kan jeg få en ny når det har gått 8 måneder siden jeg kjøpte spillet + at jeg ikke har kvittering?? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har du sett The Muppet Show noengang? Hør på hva den svenske kokken sier. Det er altså noe galt med cden din, vil jeg tippe. Ta kontakt med butikken eller utgiver, og hør med dem. Du burde få en ny, siden du sannsynligvis har fått et mandagseksemplar. ehhh hvordan kan jeg få en ny når det har gått 8 måneder siden jeg kjøpte spillet + at jeg ikke har kvittering?? Du kan jo alltids laste ned en piratkopi, du har jo tross alt betalt for spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå