jarah Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Mine klassekamerater kritiserer meg for at jeg bruker slimme mørke Nudie-bukser, og en stor hettegenser over. De mener at dette er en såkalt jente stil, bruker da veldig slimme bukser. Ser ikke ut som noe fliseunge heller. Er ca 1.75 Hva synes dere om den stilen? Jeg mener, han ene som kritiserer bruker svarte Porsche-sko, grå søndagsbukse og Jack-Jones hettegenser. Henger bare ikke helt med? Han mener jeg er gay. Ville noen av dere reagert på stilen min? edit: Hilsen gutt 15 Endret 4. desember 2009 av nacktarn Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Klesstilen får deg neppe til å skifte seksuell legning, men den stilen der er nå ganske teit på begge kjønn. Hettegensere generelt er vel best egnet på narkomane. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hadde sikkert ikke reagert. Men jeg synes folk får gå kledd som de vil, uten at jeg skal begynne å klage eller krangle. Om jeg synes det er pent eller kult er en helt annen sak. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hettegensere er helt vanlig i miljøet her (Bodø ungdom forsåvidt), skiller meg ikke ut der. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hettegensere er vel meget normalt på barne-, ungdom- og videregående skoler over hele Norge. Jeg hadde ikke stusset spesielt over det. Husk at det ser forskjellig ut med slim-fit og bukser som sitter klistret som tights Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hettegensere er helt vanlig i miljøet her (Bodø ungdom forsåvidt), skiller meg ikke ut der. Du verden... Enda en Bodøværing nacktarn, din klesstil er nok ikke like spesi som min, når jeg er ute å går bruker jeg en svart frakk og hatten du ser på bildet under Endret 4. desember 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Du/dere er 15 år. Hadde det ikke vært klesstilen, så hadde du trolig blitt mobba for noe anna. Er det en stil du liker, så fortsett med den! Når du får deg dame, er det nok faren for en liten endring i stil, men det taper du tvilsomt på! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Bare overse det! Nå er ikke hettegenser akkurat det fineste man kan ha på seg, men det høres ut som om stilen din er mye penere enn han som kritiserer deg:) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er spent på hvordan Porsche-sko ser ut. Det høres latterlig harry ut. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hva faen er søndagsbukse? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg er spent på hvordan Porsche-sko ser ut. Det høres latterlig harry ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Kompisene dine kler seg som noen uteliggere. Men store hettegensere er formløse og ikke særlig pent. De gjør deg dog ikke til en homo så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg vil tro at om det er noe de mener "gjør deg homo", så er det buksen, og ikke genseren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hettegensere er ikke bare normalt når man går på skole, det er normalt samme hvor gammel er du er. Jeg har på meg en nå. Skal jeg skytes da eller? Uansett er det nok buksa di som de tenker på. Samme for meg åssen bukse folk har på seg, gå med det du vil. Klesstilen får deg neppe til å skifte seksuell legning, men den stilen der er nå ganske teit på begge kjønn. Hettegensere generelt er vel best egnet på narkomane. Koko! Plingplong. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hettegenser til daglig når man er godt ute i 20-årene er ikke spesielt stilig. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 De Porche skoa er vell ikke mye harry, ser jo ut som alt annet folk på VGS bruker. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Tighet jeans: Stor genser(spesielt over tighte jeans): Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Hettegensere = lol Slim fit på gutter = lol Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Slim fit på gutter = lol Du=lol Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Care? Gå i det du liker, drit i kva andre synest. Om du ignorerer dei vil dei gå lei etter kvart. Eg synest slim fit er tøft, det må sjølvsagt passe kroppen, som alle andre plagg. Langt betre enn baggy bukser i allefall. Endret 4. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå