HDSoftware Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) FOlkens Jeg bruker MSN på maskinen min på kontoret, men i mange tilfeller vil den ikek logge seg på i det hele tatt. Jeg trykker på feilsøk og alt ser ok ut, men når jeg så trykker på reparer. Får feilkode 81000306 Noen som har sett dette før og vet noe om det? edit: Og bare sånn før dere begynner å mase om brannmur og slikt: Jeg har testet både med og uten brannmur. Jeg har en laptop ved sidenav på samme switch som ikke har dette problemet Jeg har testet flushdns Maskinen kjører VIsta 64 bit Endret 4. desember 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://messenger-support.spaces.live.com/b...#33;13932.entry Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fantastisk!!!! Jeg leste den norske versionen av denne siden og der står ikke infoen om Vista. Noen må oppdatere seg litt ;-D Takker så mye... Endret 4. desember 2009 av HDSoftware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå