j0achim Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Kom over en side for litt siden, hvor de selger touch screen overlay. Prisen var heller ikke avskrekkende, men det er en Australsk side. www.qqq.com.au Noen som vet om noen nordiske leverandører av lignende utstyr? (uten at det koster fletten) Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hm men dette er ikke for laptop? Ser ikke vitsen ellers Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Dette er for alle typer skjerm, både laptop og stasjonær. Det er faktisk det aller første en kan se på linken jeg la ved. Selv skal jeg bruke det for HTPC med en 22" skjerm hvor jeg kan velge film, musikk, tv og mye mye mer. Endret 4. desember 2009 av j0achim Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har selv vært i kontakt med Touch-IT her i landet om lignende løsninger. Da tror jeg det var snakk om et par tusen kroner for både glass og kontroller. Men det var ikke 22" Tror de holder til på www.touch-it.no -C- Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ja, har hørt fra andre si det samme, dyrt og smått. Jeg har noen kompiser i Australia, skal høre om en av de kan kjøpe for meg der så sende det nordover Problemet er at det er en glassplate, de sier den er herdet og tåler slag, men vi får nok se. Endret 4. desember 2009 av j0achim Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 DealExtreme dreiv jo å sendte sine i boblekonvolutter i begynnelsen Hva med eBay? -C- Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) 500~ Kr for ett 17" kit, har en 17" liggende kunne vært gøy å prøve! Skal også være sagt at den som qqq.com.au selger har en 4000x2000 oppløsning hvor disse på ebay "bare" har 2000x2000 (ca), uansett så har det ikke så mye å si, men bare for å pirke hehe Endret 4. desember 2009 av j0achim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå