Guest345 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har nettopp fullført en roaccutan(isotretinoin) kur. Ble ganske tørr i neseborene, og derfor sitter jeg igjen med et sår i det ene nesebore som ikke vil gro. Bare jeg klør meg i nesa så strømmer det blod. Er det noen kremer eller noe lignende som jeg kan bruke som kan få dette såret til å gro? Endret 4. desember 2009 av Guest345 Lenke til kommentar
War Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nå som du har sår vet jeg ikke, du kan spørre legen som ga deg kuren? Men saltvann-spray bruker man for å fukte, alle apotek har. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde samme problemet da jeg gikk på Roa. Ble så tørr i nesa at jeg begynte å blø med en gang. Kjenner meg ikke igjen i "sårene" du beskriver, men var vertfall veldig tørr + blod da Jeg brukte, og bruker fortsatt ved behov, en sesamolje nesespray fra ratiopharm eller noe sånt. Den funker veldig bra, og tørrheten i nesa blir borte veldig raskt! Har ikke blødd fra nesa pga tørrhet på evigheter nå Lenke til kommentar
Guest345 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde samme problemet da jeg gikk på Roa. Ble så tørr i nesa at jeg begynte å blø med en gang. Kjenner meg ikke igjen i "sårene" du beskriver, men var vertfall veldig tørr + blod da Jeg brukte, og bruker fortsatt ved behov, en sesamolje nesespray fra ratiopharm eller noe sånt. Den funker veldig bra, og tørrheten i nesa blir borte veldig raskt! Har ikke blødd fra nesa pga tørrhet på evigheter nå Cool. Får man kjøpt den på apoteket eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå