Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er fortsatt verdt å spille det etter min mening. Da jeg spilte PS3 sin demo var jeg ikke klar over forskjellene, og det var fortsatt gøy. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Det mangler ingenting som andre spill i samme sjangre har, det har rett og slett mer av det gode med litt til. Ser ikke hvordan det kan bli kjedelig i lengden (i forhold til alle andre slike spill). Det spørs kanskje hva man vil ha ut av selve sjangeren. Om det kun er de samme angrepene og samme fiendene hele veien vil jeg gå fort lei. det er en overraskende mengde forskjellige komboer. har du prøvd noen av disse? http://www.youtube.com/watch?v=XdQAHbS9c44 Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ja, det er visst en enorm komboliste. Det spørs ikke hva man vil ha ut av sjangeren, for dette spillet har flere komboer enn de aller fleste spill i samme sjanger, har mange forskjellige våpentyper, man kan plukke opp våpnene til fiendene osv. Dette virker så mye mer variert enn f.eks Devil May Cry, God of War og Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 jupp. har kun spillt ninja gaiden 1 og 2 av de du nevner, men selv om ninja gaiden hadde en lang komboliste + noen skjulte komboer så virker det som om det er langt flere i bayonetta. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Har spilt Devil May Cry og Ninja Gaiden 2 en del, men det ble for repetitivt for meg. Tror nok jeg holder meg unan dette. Synd, da det virker veldig bra. Men jeg trenger nok mer variasjon enn det. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har spilt GOW,NG1,DMC serien og kan vel ingen av de har like lang kombo liste som bayonetta,det fins jo så bare uttalige komboer trur jeg,man må jo väre så kjapp for og få riktige komboer til riktig. Bayonetta trur jeg kommer til og bli en populært Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det virker i hvertfall som om det har fått mye positiv omtale hos de som har anmeldt det så langt. Jeg hadde det også veldig artig med demoen og spillte den 5-6 ganger. Variasjon tror jeg ikke blir noe stort problem på grunn av en lang liste med forskjellige måter å kverke mange forskjellige fiender på, sterke visuelle effekter, spennende historie, mange små mål og belønninger, oppgradering av utstyr og liknende. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 ign er ute med video review ser lovende ut gitt Lenke til kommentar
Patney Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det virker i hvertfall som om det har fått mye positiv omtale hos de som har anmeldt det så langt. Jeg hadde det også veldig artig med demoen og spillte den 5-6 ganger. Variasjon tror jeg ikke blir noe stort problem på grunn av en lang liste med forskjellige måter å kverke mange forskjellige fiender på, sterke visuelle effekter, spennende historie, mange små mål og belønninger, oppgradering av utstyr og liknende. Ikke glem at musikken er fantastisk. Mange intense og fengende melodier! Bare åtte dager igjen nå... Jeg skal kjøpe det på dagen. Glad det er helg rett etter, og det blir en god helg. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har venta på telefon fra lokal butikken som selger spill nå,han sa at han skulle ringe meg når det kom. Han nevnte enten 4-7januar har han bayonetta og darksiders inne:D. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Gamestop har det inne, men selger ikke før fredag. Hadde nylig et uheldig tilfelle der som gjør at jeg aldri mer skal kjøpe noe derfra mer, hvertfall. Om jeg bestiller fra Gamezone, pleier de da å sende en dag før release eventuelt slik at jeg får spille i helgen? Kotaku-review oppe. Eneste ordentlige negative punkter ser ut til å være stygg PS3-versjon og litt kameratrøbbel (sistnevnte er omtrent en selvfølge for slike spill). Gleder meg bare mer og mer! Endret 5. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Patney: Gamezone sender som regler slik at du har spillet på releasedagen, men som regel har du spillet dagen før Lenke til kommentar
whaley Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Var på gamestop i dag og forhåndsbestilte, dagen før release Bayonetta for 1,- weee =) Bytta inn 2 crap spill jeg aldri har prøvd.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Det ser ut som om de har det inne på elkjøp sin nettbutikk til kr 400, men kun ps3 versjonen. Jeg vet at de har xboxversjonen hos min nærmeste elkjøp og håper at de kjører samme pris på det der. Har ingen spilø jeg føler for å bytte inn nå. Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Nettop kjøpt det hos elkjøp. Det sto 599 på spillet, men fikk det til 399 når jeg nevnte at det var prisen på nettsidene deres. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nettop kjøpt det hos elkjøp. Det sto 599 på spillet, men fikk det til 399 når jeg nevnte at det var prisen på nettsidene deres. Hvorfor gjør de sånt for alle andre enn meg? Kjøpte det i dag, gleeeeeeder meg til å starte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har PS3 versjonen og kan fortelle om den har blitt patchet og om det har vært til hjelp for ytelseproblemene? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det er, etter hva jeg har hørt fra flere kilder, ikke fikset, dessverre Edit: Rukket å spilt ferdig et par kapitler... Og det er fuckings awesome. Vanskelig å kjede seg med Bayonetta! Jeg vil si at det har potensiale til å bli mitt favoritt Hack-and-Slash. Endret 8. januar 2010 av Patney Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ja,ble ferdig med bayonetta igår. og må bare si wow. Spillet får deg literaly til og måpe på bosser og climaxes og kommentarer.Jeg vil vel si at bayonetta ER mitt favoritt hack n slash spill,men er bare så jævli vanskelig på slutten even på normal. Alle bosser etter chapter 5 er epice etter min mening. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Ble ferdig på lørdag. Det var et helt vanvittig kult spill med en elendig historie. Men det er vanskelig på hard. Har lagt det ifra meg forløpig etter å ha spilt igjennom en gang på rundt 12-13 timer. Men det fortsatt deler av spillet jeg ikke har spillt som man må finne (alfheim). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå