Gå til innhold

Bayonetta informasjon, spørsmål og diskusjon.

Locrin

Anbefalte innlegg

Jeg har ventet på dette spillet i årevis uten å vite det selv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bayonetta

Demoen ligger ute på xboxlive og burde absolutt testes, spesiellt hvis man er fan av spill som Devil May Cry, Ninja Gaiden og andre "over the top" spill.

post-131222-1259917062_thumb.jpg

Ja dette er et bilde av en heks som sparker englerompe med håret sitt formet som en støvel.

Et lite utvalg av trailere for de som vil kikke på det :)

Små SPOILERE selvsagt så klikk på eget ansvar.

edit

da er ign ute med et video review

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På tide at et emne om Bayonetta ble lagd. Blir årets spill 2010 for min del. Dette ser ut til å slå selv Devil May Cry ned i støvlene (HEHE).

En demo skal også ligge ute på PSN nå, men PS3-versjonen er en ganske svak port så jeg anbefaler sterkt å gå for 360-versjonen for de som har begge konsollene. Om man bare har PS3 er det fortsatt verdt det!

Endret av Patney
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes demoen var strålende og gleder meg stort til retail.

Det virker som spillet har veldig dype slåsse-elementer, og det å banke engler på et klokketårn i fritt fall er jo bare så over the top at det er en fryd. :)

Likte veldig godt grafikken og animasjonene også, er garantert kjøp day 1 for meg.

Lenke til kommentar

ja faen gleder meg selv,var syk bra den intron av de englene som kommer ned i fmv 'n fra himmelen,ganske fet den ja,så bare retter ho på brillene.epic.

Jeg også trur bayonetta blir en hit. Jeg som er en hard core hack n slash gamer så faller den i smak. Komboene i spillet er ganske syke med tanke på at man ta bycicle kick og så dra fienden opp i lufta og kjøre på med komboes og ende med tortur finish. Har fanktis planer om og å kjøpe meg climax edition fra play.com,men så tar det 1-2 uker for at spillet kommer fra,så jeg velger og kjøpe det i butikken når det kommer ut i nærheten.

Bayonetta blir ikke årets spill for meg,siden jeg har hardcore FF fan så vet du hva jeg venter på, det og GOW3 ofc.

Lenke til kommentar

Har prøvd demoen på xbox og har blandete følelser. Kampene er underholdende, men kan nok bli ensformige i lengden. Grafikken er stort sett svært bra, men ironisk nok synes jeg grafikken på Bayonetta selv var litt dårligere enn resten. Det fallende klokketårnet var morsomt nok, men det virket tilfeldig når jeg var ferdig der. Går det på tid, antall fiender drept eller noe sånt? Og selv om det er bosser, hvorfor må de ha et lysende punkt på ryggen de kan skades på? Gikk vi ikke lei av sånt tull for mange år siden? Men jeg skal nok teste demoen stund til.

Lenke til kommentar

Det er det dette spillet handler om, å være latterlig til glede for spillerne. Hvem er det som ikke smiler når de ser håret til giraffdamen (de laaange benene) forme seg som et dragehode og spiser opp en gigantisk, feit engel? Dette blir en veldig godt start på året, og helt sikkert et av mine favorittspill ever.

Lenke til kommentar
Det mangler ingenting som andre spill i samme sjangre har, det har rett og slett mer av det gode med litt til. Ser ikke hvordan det kan bli kjedelig i lengden (i forhold til alle andre slike spill).

Det spørs kanskje hva man vil ha ut av selve sjangeren. Om det kun er de samme angrepene og samme fiendene hele veien vil jeg gå fort lei. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...