AfterGlow Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 EA går helt nye veier i den kommende storsatsingen. Les mer Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Håper dette blir bra. Har store forventninger =) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fett! Gutta i DICE har peiling, så dette håper jeg blir bra! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Fett ja! Håper dette blir bra, liker moderne krigføring, bra lei WW2 setting nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Snakk om uorginalt da, vet ikke om folk har hørt om modern warfare 1 og 2 jeg Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 ofc har vi det, men hvor mange spill finnes det med moderne krigføring vs ww2? vil da alle spillene (utenom det første som kom ut O.o) som omhandler ww2 være uorginale også da? dessuten er singelplayeren i mw1 og 2 sykt kort, de har jo ofc fokusert på multiplayeren i mw men er alltid kos med en bra singel player også Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Denne settingen fungerte jo kjempebra i Six Days in Fallujah... Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Multiplayer designet av DICE? Ja takk! Medal of Honor-spillene har aldri skuffet meg så langt (jeg har riktignok ikke spilt alle), så dette høres lovende ut. Min første tanke var, som flere over her sier: 'Fett!' Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kan jo bli bra dette her. Så får vi også håpe det ikke blir et patch-helvete ala Battlefield 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg