Trio Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har sendt GPRS Ericsson til 2000 (netcom) og så aktiverer jeg GPRS profilen da kommer det: Komunikasjonsfeil Prøv på nytt eller sjekk innstilingene dine.Syns det er litt dyrt å bruke den vanlige wappen! Så jeg har skikkelig lyst til å få det til å funke! Noen?? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 du går inn på www.sonyericsson.com og laster ned GPRS oppsettet. piece of cake : Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Yesssss!!! Det funket!!! Thank you! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 NP jeg balte noe jevli selv med å få det til, men jeg klarte det uten hjelp da Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 kom det sånn derre "ko,munikasjonsfeil" for deg og eller :-? Men er det gratis å vere inne på netom sin side som kommer opp!Jeg har ikke penger så det må jo vere det. Ikke sant :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå