abene Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det er nå kommet en offisiell uttalelse fra Dell rundt problemer med enkelte bærbare maskiner. Les mer Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Står at de ikke har hatt dette problemet i norge! Det har de! jeg jobber med klargjøring i et stort konsern i norge og jeg har vært bortig dette, sist på mandag var dell å fikser dette. Da byttet de faktisk hovedkort i maskinen. Lenke til kommentar
klb Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Står at de ikke har hatt dette problemet i norge! Det har de! jeg jobber med klargjøring i et stort konsern i norge og jeg har vært bortig dette, sist på mandag var dell å fikser dette. Da byttet de faktisk hovedkort i maskinen. Da er vi to. Der hvor jeg jobber har vi opplevd disse problemene på Precision M4400 serien. Lenke til kommentar
Pone Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dette gjelder egentlig andre artikkelen mer, men jeg har en dell xps studio 16 (1645) og der klarte ikke 90watts adapteren å levere nok strøm. Hjalp ikke å oppdatere bios. Ringe dell og sa ifra om problemet og henviste de til forumposten hvor de beskriver akkurat det ptoblemet, endte med at jeg får tilsendt en 130w strømforsying. Sweet! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du en link til denne forumposten? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Skjønner ikke hva som er problemet. er det windows xp sp3-relatert? Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 vi har rundt 300 latitude E5400. innimellom så skjer det at den ikke får koblet seg opp til prosjektor (som jeg vet fungerer. har massevis av modeller som fungerer på den prosjektoren) brått så fungerer det å koble seg opp og noen ganger ikke. dette gjelder kun latitude E5400 kan den strømstyringa ha noe med det å gjøre? forklarer jeg mer RÆVA.. så si ifra:P Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 typisk møkka pakke pcer hehe. Nai nå er jeg vel litt slem. Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Forklarer kanskje hvorfor M6400'ene vi har ventet på siden 25. November fortsatt står i produksjon med eta 21 desember Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) @probin kommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din. men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro Endret 4. desember 2009 av paalrh Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 @probinkommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din. men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro hahahahah... har ikke tenkt over det før hæhæ genialt sant.. bah Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 @probinkommer faen ikke overr at du har /b tards child raper avatar og jobber på en skole. holdt på å dette av stolen når jeg leste siggen din. men det er vel ikke direkte strømforsyninga men hvordan bios styrer alt sammen. Hadde det vært fysisk feil med PSUen så hadde det vært litt hardere å fikse vilele jeg tro hahahahah... har ikke tenkt over det før hæhæ genialt sant.. bah Gammel er du egentlig? 12? Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 @Loveamiga Du er åpenbart ikke en /b tard. Og vil sannsyneligvis ikke likt det uansett. Det er en helt inside greie. either you get it or you dont. And you sir. you do not get it Lenke til kommentar
Steffen G. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bruk pm til "inside greier" som ikke har noe med tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Pone Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aight, sorry. her er linken, litt sent tho. http://en.community.dell.com/forums/t/19306277.aspx God Helg! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 @LoveamigaDu er åpenbart ikke en /b tard. Og vil sannsyneligvis ikke likt det uansett. Det er en helt inside greie. either you get it or you dont. And you sir. you do not get it Snakker kun om den setningen du skrev som jeg siterte jeg. Makan til barnslig språk. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 @LoveamigaDu er åpenbart ikke en /b tard. Og vil sannsyneligvis ikke likt det uansett. Det er en helt inside greie. either you get it or you dont. And you sir. you do not get it Jah, Pedofili er en "inside" greie. On-Topic: Håper dette fikser problemene vi har hatt med ALLE E4300 maskinene vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå