Gå til innhold

Hvordan bli sterk?


fondus

Anbefalte innlegg

det skrives med "u" r u n k i n g Runking

ikke r o n k i n g ronking.

Nei Cfd har sikkert ikke bare runkemuskler han har sikkert noen jævel*ge muskler i fingrene.

Fluss han må springe opp og ned hvert 10 min for og hende mer cola og snop han kan presse ned i magen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor ofte wanker du da???

 

Det er slike ting man ikke spør om altså! Man wanker når man føler for det. Noen ganger når man skal prestere så kan det bli litt mer en normal, men da slapper man av noen andre dager.

 

 

Sterk av og dra på lan? IKKE F...! Man løfter et kabinett i 1min og det er jo ikke noe. Jeg har gått med en 45kg datautstyr 2km for og dra opp til et minilan jeg. Det er Trim ,men ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

45 kg 2 km :lol::lol::lol:

Det burde jo vert et gullkorn.

Du hadde hatt store problemer og bære 20 kg 2 km og enda mer med 45 kg.

Forresten hvordan vet du at den utstyret veide 45 km??

skrittet du opp når du gikk til det lanet for og vite hvor langt det var.

Jeg så bildet ditt ja!!hvis du strammet "musklene" dine der så tror jeg ikke at 45 kg er så veldig sant.

Du tar vel ikke feil av 4.5 kg da :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Angående trening så skal jeg opp på Fkbutikken på Laksevåg idag og kjøpe en sekk som mamma sa var 40kg. Det skal bli slit og bære det. Men det er jo ikke langt til bussholdeplassen. Det som blir tungt er og ta den ifra galleriet og bort til togstasjonen og hjem.

Lenke til kommentar

Jeg bor på en gård ja. Har ikke vært borte i fjøset på år og dag ,men jeg bor vell på en går. Er stefaren min som er gårdsbrukeren her, men når han trenger hjelp. (Er blitt sterkere en han nå..) så spør han etter meg og jeg kommer løpende.

 

Bor Btw på Trengereid hvis du lurte SnowDOG_. Vi bor i det hvite huset som kommer rett etter Trengereidtunnellen hvis du skal til Vaksdal.

 

Altså mellom Trengereid Tunellen og Stavenestunnellen. Vi bruker altså den gamle biltunnellen til og komme til huset.

 

Du kan se bilder som viser litt hvor det ligger her:

http://www.imira.com/sharedata/guestview/d...=2&StartIndex=1

 

Broa du ser er Osterøybroen hvis du lurer.

Lenke til kommentar

Er jo riktignok bare 15-20min (Tror det er regnet 16 eller 17min i NSB sin rutetabell) til Bergen da. Og siden jeg tviler på at det er så mange personer her som vet hvor trengereid er da. Er jo i bergen rimelig lenge hver dag.

 

Derfor har jeg skrevet Bergen. Selvom jeg bor litt utenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...