Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hehe det er viktig og ikke ta det for fort, da ødelegger du mer enn du planlegger. men husk og spise godt etter trening. Selfølgelig så kan du også prøve protein drikker ( sånn som blandes med melk), det funker som råtten puddel det. Edit fan skrev vann Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Får snart noe Kreatin =D SKal til en med benk og masse vekt i sommer og da regner jeg med og pumpe litt =D *glede seg* Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Får snart noe Kreatin =D SKal til en med benk og masse vekt i sommer og da regner jeg med og pumpe litt =D *glede seg* Jo det kan fort vise resultater det da. da kommer damene springende etter deg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Nja... Tror nok du overdriver litt nå altså. Er noen personer her som har trent ganske mye, men det ser ikke ut som det drar så veldig mye damer. Han ene satser på og klare Norgesrekorden i benkpress for alderstrinnet. Er vell 10kg ifra nå og han har vell 1år på og ta den. Jeg klarer iallefall mer en halvparten av hva han klarer.. ,men benk har aldri vært styrken min. Kanskje fordi jeg ikke har benk hjemme. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Men Sats er dyrt. Nautilus koster omtrent halvparten av Sats ,men de har bare maskiner. (Noen gode maskiner da) Er bedre med Frivekter. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Haha. Tilogmed jeg klarer jo det.. Sjekk den pingla da. Ikke rart han trenger livvakter for og beskytte seg.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Skal jeg lære dere hvordan dere blir sterke? Gjør som meg, løft noen v8ere http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=122929 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Næh. Er ikke noe særlig det. Har ikke en slik motor her hjemme. Og 100kg er litt mye. DU klarer og løfte den engang ,men man blir ikke sterk av slike ting. Må ha noen reps og noen sett for og få framgang skjønner du. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Tilogmed jeg har større overarmer en Eminem.. (Og når man er over 20 har man hatt litt lengere tid og trene på) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 du e så mandig CFD!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 HEY! Ikke le av meg! Jeg ser kanskje et par år mindre ut en det jeg er, men det er jo ikke min feil da FFS! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Man kan dessuten improvisere en del... Det er en del stillinger man kan dra læksen med. ikkje noke den Flode eg kjenner ville sagt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jeg tar en 30 armhevninger og n 70 situps før jeg legger meg. Jeg trener og teakwon do utenom da. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 HEY! Ikke le av meg! Jeg ser kanskje et par år mindre ut en det jeg er, men det er jo ikke min feil da FFS! Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 HEY! Ikke le av meg! Jeg ser kanskje et par år mindre ut en det jeg er, men det er jo ikke min feil da FFS! CFD er ei pingle :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ikke hakk ned på de som er midre da. Dette skulle jo ikke være et forum hvor man skal hakke ned på dverger som CFD. Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 hehe jeg hakker ikke. prøver bare å gi han dårlig selvtillit.... j/k Neida CFD du ser jo ut som du har trent litt allerede du...eller så er det mye ronking ute å går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå