Gå til innhold

Hvordan bli sterk?


fondus

Anbefalte innlegg

Men det er grådig morsomt og trene , er bare og se på TV (Går ikke ann og trene hvis det er noe du skal følge med på ,men noe som ikke er så viktig ,men noe som er innteresant hvis du skjønner hva jeg mener)

Har prøvd detta (manualer) mens jeg ser på film, men når jeg ser på film uten subs må jeg konsentrere meg for å få med innholdet og da blir det vannskelig å følge med når man også må konsentrere seg om manualene.

 

Har begynt så smått på mtit treningsprogram nå da. Tar kanskje 25 pushups i løpet av et døgn (greier max 1x10) og jeg jogger 2km i ganske bratt skogsvei så jeg håper på å komme meg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mesteparten på TV er jo subba da.. Når jeg ser på Startrek som ikke er subbet (Eller subbet til et annet språk) så må jeg følge med på hva de sier og da nytter det ikke og trene med manualer ,men det går somregel går det bra når jeg ser på TV2 (Den kanalen jeg ser mest på TV)

Lenke til kommentar
Men det er grådig morsomt og trene , er bare og se på TV (Går ikke ann og trene hvis det er noe du skal følge med på ,men noe som ikke er så viktig ,men noe som er innteresant hvis du skjønner hva jeg mener)

 

F.eks forholdet mellom ringefinger og pekefinger? :p

 

ryggups = ligge på magen og løfte armer/bein. Holde der i 10sek og slippe. Så tar du en del rep. med litt mellomrom. Vet ikke om dette forklarte så veldig mye, menmen.

 

Ikke for å være helsesøster (eller gymlærer for den saks skyld) men det er kjekt og være sterk i ryggen selv om det ikke synes. Er igrunnen mye som kondis.

+ du slipper å bli krumbøyd.

Lenke til kommentar

Trener den øvelsen ryggen? Det er ikke det jeg har lært, men det kan godt hende at det stemmer. Har trent armene og bena mest hittil. (Er litt stolt siden jeg klarte alt de hadde oppe på nautilus i benpress 10ganger. (226kg))

 

 

Men jeg skal sjekke litt

Lenke til kommentar

Siden denne tråden startet 27mai og vi nå er på 10juni så kan man ikke forvente framgang på så kort tid. Iallefall ikke store greie. Trening tar tid ,men det er det som gjør det morsomt. Du arbeider mot et mål og selvom du er ute og løper med blodsmak i munnen så presser du degselv til og fortsette. Det er riktignok ikke noe morsomt når du trener, og jeg har mange ganger spurt megselv spørsmålet om alt er verdt det mens jeg løper ,men når jeg er kommet hjem så er det en god følelse og vite at du har trent idag.

 

Det kan også bli litt plagsomt med blemmer i hendene hvis du har trent styrke ,men det pleier og gå over etter en dag eller noe slikt

 

trenebilde.jpg

 

EDIT: FOr de som ikke ser det er det en håndflate. (fondus skjønte det IKKE)

Lenke til kommentar
..eller å ***** på eksmaen eller.....

Det var en lur ide. Sitte på et datarom sammen med 20andre gutter og wanke ja... Man blir nok sterk i hånda ja. SIden man ikke klarer og komme til klimaxet siden det er svettelukt og mange andre rare lukter der inne.

 

Har siste eksamen i morra. Da skal jeg søke om og få jobbe de siste ukene og forhåpentligvis få nok til en tråsykkel (vanlig sykkel uten motor)

Lenke til kommentar

Jeg bruker å ta situps når jeg kjeder meg. Blir som regel noen gang om dagen. Nå har til og med begynt på jobb... lol legger meg ned i dressen (tar av meg jakka) og setter i gang. Siden jeg jobber natt bli det nok av tid og gjøre det på da. Resultater blir det også. Trener også jevnlig i treningsstudio. Er jo litt dyrt for enkelte da, men viser fremgang jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...