Gå til innhold

Hvordan bli sterk?


fondus

Anbefalte innlegg

SnowDOG_: Boler ? Hvor har du fått det fra ? Hater i grunn folk som driver med det. De der elektro greiene har jeg hørt ikke er helt sundt, eller det kan gjøre skade.

 

Fondus: Postet en lignende link i forumet, men tenkte jeg skulle være ekstra grei og sende en pm. Virket liksom litt mer omtenksomt :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SnowDOG_: Boler ? Hvor har du fått det fra ? Hater i grunn folk som driver med det. De der elektro greiene har jeg hørt ikke er helt sundt, eller det kan gjøre skade.

 

Fondus: Postet en lignende link i forumet, men tenkte jeg skulle være ekstra grei og sende en pm. Virket liksom litt mer omtenksomt :lol:

Lenke til kommentar

SnowDOG_: Boler ? Hvor har du fått det fra ? Hater i grunn folk som driver med det. De der elektro greiene har jeg hørt ikke er helt sundt, eller det kan gjøre skade.

 

Fondus: Postet en lignende link i forumet, men tenkte jeg skulle være ekstra grei og sende en pm. Virket liksom litt mer omtenksomt :lol:

Lenke til kommentar

SnowDOG_: Boler ? Hvor har du fått det fra ? Hater i grunn folk som driver med det. De der elektro greiene har jeg hørt ikke er helt sundt, eller det kan gjøre skade.

 

Fondus: Postet en lignende link i forumet, men tenkte jeg skulle være ekstra grei og sende en pm. Virket liksom litt mer omtenksomt :lol:

Lenke til kommentar
Har blitt litt for lite mannemuskler og litt for mye nerdemuskler på meg i det siste :shrug:

 

Har tenkt å få endra litt på detta nå, tar bare armene i første omgang.

 

Hvordan kan jeg gjøre det på best mulig måte uten å slite alt for mye (litt går jo ann;)).

 

Av hjelpemidler har jeg 2x manualer (med forskjellige lodd i flere størrelser) og meg selv. Har også sted med tak,vegg og gulv hvis det skulle være til hjelp.

 

En ting til, ikke anbefal meg å stå og løfte manualer i 10 minutter hver dag mens jeg ikke gjør noe annet, det gidder jeg ikke.

 

Jobb på gard, tjen pengar på samme tid som du blir godt trena!

Lenke til kommentar

Tar 5 push ups om morgenen nå (greier ikke flere) og 10 om kvelden + når jeg husker på det (i pausene til discovery channel ect). Dessuten har jeg begynt å jogge (krabbe), faktisk. så jeg håper at det som hever seg ut nede på magen krymper inn og at det heller vokser ut litt lenger opp :D

Lenke til kommentar
Tar 5 push ups om morgenen nå (greier ikke flere) og 10 om kvelden + når jeg husker på det (i pausene til discovery channel ect). Dessuten har jeg begynt å jogge (krabbe), faktisk. så jeg håper at det som hever seg ut nede på magen krymper inn og at det heller vokser ut litt lenger opp :D

 

Det hadde vært no! Prøver selv å ta slike push ups, men "glemmer" det hver kveld :(

Lenke til kommentar

Nå har jeg trent :D

 

DVS... pappa bygger ut huset sitt nå og vi dreiv og laga sånn muring for å forsterke grunnmuren elns. da stod jeg ved blandemaskinen og blandet. Mange tunge spader med sand det ja :D

 

/me føler seg allerede sterkere... nå er han bare pingle...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så veldig sterk ,men jeg trener litt.

 

 

 

Dette er vanlig trening for meg:

Jeg spiser for somregel sundt nå og spiser endel rosiner før jeg trener (Druesukker)

 

Oppvarming: 10minutters rolig jogging (Omrking 2km)

1-2minutter hvile

12-15min med et Treningsprogram som heter Gerilia Kardio.

10minutters joggin hjem.

Tar også 25x2 armhevinger både før og etter jeg har trent.

 

 

Biceps:

8reps 3sett med 20.5 i Biceps høyre

8reps 3sett med 18.5 i biceps venstre

Trenger PushUps på Huskestativet vi har utenfor. Somregel 6-8reps i 3sett. (Er tung og løfte flesket)

 

Triceps:

Tar endel Hantel kickback 14kg (Varierer _VELDIG_ i antall reps)

Trenger med en manual vertikalt bak hode. Der trenger jeg med 8x 3 med 19kg (Kan også kalles Franskpress med manual)

 

 

Mage:

Tar omkring 200--300situps daglig. (Med 40-50reps i hvert sett)

 

Skuldre:

Tar fronthev med 12kg 12reps

Har en øvelse som jeg ikke vet navnet på:Holde 2manualer (15-20kg på hver arm) og løfter du opp til haketippen.

 

Avsluttning:

Tar også 25x2 armhevinger

Og avslapping med PC resten av dagen :D

Lenke til kommentar
jeg tror mange gjør en STOR feil i å tenke: "nå skal det bli muskler, fra nå av skal jeg trene en time hver dag!!" Dette går jo IKKE, hvis du ikke har enormt pågangsmot da, det beste er å tenke "prøver en 10 minutter et par dager, så får jeg se hvordan det går!"

 

Åhh? Jeg kjøpte meg noen manualer for en tid tilbake. (Rundt jul) og jeg har jo fått litt større overarmer en det jeg hadde før. Har jo trent litt en gang i bland siden jeg skaffet de ,men ikke trent regelmessig før for 2uker siden. Siden denngang har jeg trent daglig.

 

Man trenger ikke og så veldig stort pågangsmot. er jo morsomt og trene.

Lenke til kommentar
En kan jo si at håndleddet er en del av armen?

 

Når man Wanker bruker man ikke bare håndleddet FFS! Man bruker musklene i den nederste delen av armen mest og litt overarmen. (Man skal holde på til armen verker og man er helt kjørt)

 

Startet med og gjøre det på den måten fordi jeg alltid har hatt veldig tynne håndledd. Kan enkelt nå rundt med Tommel og lillefinger (Og jeg har ikke så lange fingere)

Lenke til kommentar

Kan enkelt nå rundt med Tommel og lillefinger (Og jeg har ikke så lange fingere)

 

er det no uvanlig da? :-?

 

Jeg tar 25 pushups på knokene, 100 situps, noen ryggups (VELDIG viktig å trene rygg hvis du trener mage, hvis ikke blir du krumbøyd), og 100 klemme-sammen-fjør-håndledd greier før jeg legger meg. Tar 5min og jeg holder meg strålende :smile:

Lenke til kommentar

er det no uvanlig da? :-?

 

Jeg tar 25 pushups på knokene, 100 situps, noen ryggups (VELDIG viktig å trene rygg hvis du trener mage, hvis ikke blir du krumbøyd), og 100 klemme-sammen-fjør-håndledd greier før jeg legger meg. Tar 5min og jeg holder meg strålende :smile:

 

Iforhold til de personene jeg kjenner så er det MEGET lite. Har iallefall et veldig lite håndledd iforhold til de jeg kjenner.

 

Han du beskrive ryggups? Tror jeg trener noe av det samme men jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Jeg tok 30 armhevinger på knokene og hadde magemuskler i 10. Tok da 30 armhevinger og ca 60 situps (tok de på en meget tung måte) før jeg la meg om kvelden. Siden har det ikke blitt noe av. Angrer på dette for jeg hadde sikkert vært i god form hvis jeg hadde fortsatt.

 

Har nå bestemt meg for å fortsette. :woot:

 

Forslag til ting jeg kan spise (ser det er lurt å få i seg masse proteiner)? Kosthold er ikke min sterke side akkurat. Spiser til daglig ikke frokost før jeg kommer på skolen, som oftest i første friminutt i kantina. Av og til venter jeg i 3 timer på skolen for jeg gidder ikke gå i kantina. Gidder heller ikke lage til frokost her hjemme. Fordi? Blir bare ikke. Blir frokost langt utpå dagen, som oftest en time-to før middag. Og jeg lurer på hvorfor jeg er tynn? Skal skrive ned alt jeg spiser og gjør av mosjon i sommerferien. Se hvordan det går.

 

Er faktisk i overraskende god form. Har meget god kondis. Hvordan det har seg kan jeg egentlig ikke forstå. Noe av æren har vel min utålmodighet. Skal jeg noe her hjemme (i fjøset, hjelpe far, ned til mormor eller.no) så jogger/springer jeg. Og til vanlig går jeg meget fort. Det er faktisk mere trimm i å gå meget fort enn å jogge rolig! Arbeider mere med musklene.

 

Fra nå av: Situps og armhevinger og ut å drive på med noe! Har bestemt meg! (tipper det varer i noen dager så er det slutt).

 

*kaste seg ned på gulvet og ta 30 armhevinger*

Lenke til kommentar

Jeg kjenner problemet ditt Nostra. Men nå har jo halve bygda kjøpt benk (Virker iallefall som om det halve bygda , siden KalleG har skaffet seg benk nå)

 

Jeg smører somregel med meg 4skiver med noe på og tar med meg en 1.5L flaske med vann som jeg sitter og spiserdrikker på toget på vei til byn.

 

Men det er grådig morsomt og trene , er bare og se på TV (Går ikke ann og trene hvis det er noe du skal følge med på ,men noe som ikke er så viktig ,men noe som er innteresant hvis du skjønner hva jeg mener)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...