Gå til innhold

Hvordan bli sterk?


fondus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å f.eks holde oss til temaet her? runking er ikke et aktuelt tema :)

 

Ja. Kjøp deg vekter. Slike man holder med en hand. Billig @ G-SPORT. 500kron.... Når du skal legge deg kan du ta situps. Tvilsom lyd hvis du gjør det i senga, men du merker det på magemusklene noen mnd senere... :wink:

Lenke til kommentar

Her er noen tips som gjør at du kommer i form på 1-2-3

 

-Plaser kjøleskapet lengre unna slik at du må reise deg hver gang du skal ha cola.

-Spill spill på litt høyere vanskelighetsgrad, gjerne raske fps- spill som feks UT2003. Det blir man skikkelig støl av (trust me I know).

-Ikke bruk eventuelle hotkeys slik at du må bevege armen mer.

 

Når du begynner å bli en treningsnarkoman kan du fortsette med:

 

-beveg deg bort fra datan og utforsk omgivelsene utenfor huset.

-Prøv så smått å jogge (er du et standard pc- nerd blir det vralting, men et sted må man jo starte)

-Bruk disse vektene du snakket om og løft på dem mens du venter (maskinen starter, død i cs, benchmarker, innstalerer osv.)

Lenke til kommentar

kjøp deg årskort på ett bra treningsstudio nær deg :) Få med deg noen venner. Det er det jeg gjør. I starten går det usannsynlig fort.. Begynte for noen år sia. Kom dit første gang, tok lite i vekter(var vel 15 eller.no), så gikk det noen måndter, 3 ca, så løfta jeg helt usannsynlig mye mer! Gikk der 2 ganger i uka à 2 timer. Ser bra ut også ;) (Men jeg feiltrente biceps første tida, så denne ble kokosnøtt..Har fiksa hehe)

 

MEN, det gidder du vel ikke..

Lenke til kommentar

utforske nærmlijøet <-- dårlig vits? :D

kjøleskapet mitt er tomt.

bor alene så knirkelyder i sengen = 0 problem :D

no gamer

jogge? jeg jogger (les: går) mange meter hver dag jo!

manualer hadde jeg ja.

kan jo alltids kjøpe meg kort på et treningstudio, men hvem her var det som definerte 5mil som "nært meg" :???:

Har så rask pc at jeg ikke trenger vente på loadingoppstart.

Kan ikke trene mens jeg ser på film for da sitter jeg i sofa'n og jeg har hørt at det er skadelig å trene med bøyd rygg.

 

Detta hjalp ikke mye Kom med noe mer kreativt :D:grumpy:

Lenke til kommentar
Her er noen tips som gjør at du kommer i form på 1-2-3

 

-Plaser kjøleskapet lengre unna slik at du må reise deg hver gang du skal ha cola.

-Spill spill på litt høyere vanskelighetsgrad, gjerne raske fps- spill som feks UT2003. Det blir man skikkelig støl av (trust me I know).

-Ikke bruk eventuelle hotkeys slik at du må bevege armen mer.

 

Når du begynner å bli en treningsnarkoman kan du fortsette med:

 

-beveg deg bort fra datan og utforsk omgivelsene utenfor huset.  

-Prøv så smått å jogge (er du et standard pc- nerd blir det vralting, men et sted må man jo starte)

-Bruk disse vektene du snakket om og løft på dem mens du venter (maskinen starter, død i cs, benchmarker, innstalerer osv.)

Haha! Du er genial! :D

Lenke til kommentar

Skaff deg ei dame å knull henne til hun sprekker. Pass selfølgelig på å bytte posisjoner så du får trent forskjellige muskler. Det er alltis noen der ute som har lyst til å ha vill sex uten forpliktelser også... de tar jo vanligvis noe før det da :oops:

Lenke til kommentar

Løft vektene med "så mye du klarer" 5x15 ganger daglig på et par forskjellige måter og spis mye proteinrik mat så får du muskler etterhvert. Eneste som hjelper er å ta seg god tid og ha tålmodighet som en gud...

 

Edit: Armhevinger/Pushups funker også, men de trener i hovedsak hele overkroppen (spørs litt hvordan du gjør dem) og ikke kun biceps. Ved smal arm-posisjon trener du triceps mest, ved bredt grep trener du brystmuskler mest. En mellomting legger press på biceps, triceps, brystmuskler og skuldrene. Tar du 15 strake pushups, 5 ganger for dag (helst rett etter hverandre) så får du resultater ganske fort. :)

Lenke til kommentar
Definer "mellomting" Hva skal vinkelen være?

Hendene rett under skuldrene. Skal du trene biceps skikkelig, uten bruk av manualer, kan du finne deg en eller annen form for stang du kan henge deg i (jeg går for dusjkabinettet). Bare pass på at den holder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...