fondus Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har blitt litt for lite mannemuskler og litt for mye nerdemuskler på meg i det siste Har tenkt å få endra litt på detta nå, tar bare armene i første omgang. Hvordan kan jeg gjøre det på best mulig måte uten å slite alt for mye (litt går jo ann;)). Av hjelpemidler har jeg 2x manualer (med forskjellige lodd i flere størrelser) og meg selv. Har også sted med tak,vegg og gulv hvis det skulle være til hjelp. En ting til, ikke anbefal meg å stå og løfte manualer i 10 minutter hver dag mens jeg ikke gjør noe annet, det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 armhevnger er det enkleste trenger ingen hjelpemiddel what so ever Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Se på friends mens du løfter. Det hadde jeg tenkt, men jeg gadd ikke. Fortell meg hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Se på friends mens du løfter. Det hadde jeg tenkt, men jeg gadd ikke. Fortell meg hvordan det gikk! hvorfor akkurat friends Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvorfor akkurat friends Fordi Friends er kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 "Bli sterk" er da et ganske så relativ begrep. Skal du bli stor og kraftig så er det nokk mye manual-vekter og sittups som skal til. Jeg holder meg evig med å ta en ca 10-20 armhevinger og en 30-50 sittups før jeg legger meg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ta feks 10armhevinger når du står opp og før du legger deg sammen med 10 pushups. Om du gjør dette i feks en uke kan du jo øke til 15rep hver gang osv.. Jogging er også bra, hva me å jogge ett kvarter før frokost? Får igang forbrenninga godt da, i tillegg til at det er en oppkvikker.. De manualene dine kan jo også brukes fornuftig, men litt vanskelig å vise hvordan øvelser du burde gjøre her! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvorfor akkurat friends Fordi Friends er kult. Friends ruler Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Beveg kroppen din inn i et rom med seng. Lås døren. Knepp opp buksa og, ja, resten bør du skjønne... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Beveg kroppen din inn i et rom med seng. Lås døren. Knepp opp buksa og, ja, resten bør du skjønne... Ikke mye armtrening det nei... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 En kan jo si at håndleddet er en del av armen? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Man kan dessuten improvisere en del... Det er en del stillinger man kan dra læksen med. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Hva skal jeg bli sterk i håndledded etter da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Etter å ha beveget hånden hyppig opp og ned mens du holdt rundt noe. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Etter å ha beveget hånden hyppig opp og ned mens du holdt rundt noe. Ja. For eksempel. *svært* hyppig... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 som å føre handa opp og ned langs et bord-bein elns?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 som å føre handa opp og ned langs et bord-bein elns?? Ja, eller aller helst et bredbånd. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Skal man bli sterk i fingrene kan man trykke febrilsk på museknappene i en time. Trust me: Man blir støl! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ikke gå mer rundt grøten. Det heter ronkemuskel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå