Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Her er alt klart til jul. Gleder meg til pinnekjøtt. gaver og alene hjemme filmene. Og masse snop. Vi har det nok bedre enn vi tror. Jeg skal ofre deg en liten tanke på julaften Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var det jul! GOD JUL! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå er pakkene åpnet og magen buler ut. God jul folkens Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, så var det alene-jul igjen. God jul! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Er alene i hele jula, av egen fri vilje og på tross diverse forspørsler om det motsatte. Skulle gjerne hatt bikkja her på hybelen, men med unntak av det så er det ingenting som er bedre enn fullstendig fred og ro. Her feires det ikke jul, det er bare en normal (ferie)dag med unntak av at det er et par julebrus i kjøleskapet. Eneste som er trist og leit er at om en uke eller to kommer det igjen folk i resten av hybelblokka og man kan vinke farvel til stillhet og ro. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Om du hater å omgås/måtte høre på andre mennesker, hvorfor bor du i hybelblokk? Det fins sikkert praktiske årsaker, men det ville da ikke vært så vanskelig å finne seg en mer stille plass å bo om du virkelig ikke ønsket å snakke med/møte/høre folk? Ellers føles det som at jeg også har hatt en ensom jul i år. Finner lite glede i å være rundt familien min Uansett, god jul alle sammen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Om du hater å omgås/måtte høre på andre mennesker, hvorfor bor du i hybelblokk? Det fins sikkert praktiske årsaker, men det ville da ikke vært så vanskelig å finne seg en mer stille plass å bo om du virkelig ikke ønsket å snakke med/møte/høre folk? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Såpass Greit, jeg skal ikke klage på klagingen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det var vel strengt tatt ikke klaging, men snarere det motsatte Klaginga kommer om et par uker når man ikke kan legge seg for ved 3-4 tiden igjen pga bråk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Til neste jul så tror jeg nok at jeg feirer alene. Er enkelte i familien som reagerer på det, men jula betyr mindre og mindre for meg, så jeg har lyst til å prøve det. Enkelt og greit. Dette har vært tiende julen på rad hvor jeg ikke har hatt et snev av julestemning eller lyst. Er jo allikevel muligheter for at jeg kan hjelpe til hos Frivillighetssentralen og lignende da. Blir sannynligvis til det, tenker jeg. Endret 7. januar 2011 av Demonfudge 1 Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg mangla julestemninga litt, men når julesalmene og julematen (og juleevangeliet) var i boks var det jul (kanskje det var fordi jeg viste hva jeg fikk i julegaver hos mamma og pappa ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå