Gå til innhold

Har du det ensom i julen?


care1337

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 11 måneder senere...
Gjest Slettet+89234341

Er alene i hele jula, av egen fri vilje og på tross diverse forspørsler om det motsatte. Skulle gjerne hatt bikkja her på hybelen, men med unntak av det så er det ingenting som er bedre enn fullstendig fred og ro. Her feires det ikke jul, det er bare en normal (ferie)dag med unntak av at det er et par julebrus i kjøleskapet. Eneste som er trist og leit er at om en uke eller to kommer det igjen folk i resten av hybelblokka og man kan vinke farvel til stillhet og ro.

Lenke til kommentar

Om du hater å omgås/måtte høre på andre mennesker, hvorfor bor du i hybelblokk? Det fins sikkert praktiske årsaker, men det ville da ikke vært så vanskelig å finne seg en mer stille plass å bo om du virkelig ikke ønsket å snakke med/møte/høre folk?

 

Ellers føles det som at jeg også har hatt en ensom jul i år. Finner lite glede i å være rundt familien min :(

 

Uansett, god jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Om du hater å omgås/måtte høre på andre mennesker, hvorfor bor du i hybelblokk? Det fins sikkert praktiske årsaker, men det ville da ikke vært så vanskelig å finne seg en mer stille plass å bo om du virkelig ikke ønsket å snakke med/møte/høre folk?

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Til neste jul så tror jeg nok at jeg feirer alene. Er enkelte i familien som reagerer på det, men jula betyr mindre og mindre for meg, så jeg har lyst til å prøve det. Enkelt og greit.

 

Dette har vært tiende julen på rad hvor jeg ikke har hatt et snev av julestemning eller lyst.

 

Er jo allikevel muligheter for at jeg kan hjelpe til hos Frivillighetssentralen og lignende da. Blir sannynligvis til det, tenker jeg.

Endret av Demonfudge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...