nahojdat Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 10K i demping er nok for de viderekomne/entusiaster ja, 1K-2K derimot anbefaler jeg til alle.. Er mye å hente der når man først skal ha lydkvalitet. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Carisma: Formålet er ikkje å høyre lyden betre, men å få betre, reinare lyd. Skjønner det. Nå dro jeg den litt langt da. Synes ikke støy plager meg. Det er en del verre med piggdekk men veit det går fort til våren altså. Også har jeg Alpine G-type frontsett som er lagd for å spille høyt, også har jeg V-power 4-kanalsforsterker som gir god lyd Endret 11. desember 2009 av Carisma_ftw Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Haha :!: Gikk litt fort med tankegang i sted. Det blir anlegg = 40k - førerkort - bil. Har ingen bil enda nemlig EDIT: Skal ikke se bort ifra at jeg putter noen tusen til i denne potten dog. Hehe, du har 40k til bil, anlegg OG lappen? Skal du bruke mer penger på anlegg enn på bil da eller? Vet ikke med deg, men jeg brukte rundt 20k på lappen, og du bør ikke bruke mindre enn 20k på bil, etter min mening... Edit: Perfeksjonisten endrer igjen Endret 11. desember 2009 av Carisma_ftw Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Vi får se hvordan det går. Jeg spurte i alle fall fordi jeg ville vite hva som ga best lyd =) Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det er jo helt greit det. Lurer litt sjæl, det finnes jo drøssevis av muligheter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skal han ha drømmeanlegget kan han da legge litt penger i det og dempe bilen godt. Jeg snakker ikke fullt 3lags over hele bilen, men god demping i dørene og torpedo, og ellers et lag på gulv og vegger. Skal man ha signalkabler, strømkabler og gjennomført legging av disse (noe jeg ville gjort med mitt drømmeanlegg) kan det fort koste litt. Greit at jeg overdrev litt med 10k, men det er ikke urealistisk. 3k i kabler, 20m 4mm2 + 7m 53mm2 installbay strømkabel + distribusjonsblokk m/sikring + 2- og 4-kanals signalkabler. Greit at man ikke er entusiast/viderekommen, men skal man først bruke endel tusen på skikkelig stereo burde kablene være av god kvalitet. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja. Får jeg veeeldig god råd en dag, så er det klart jeg legger 10-20k i ett heftig anlegg. Men det er grenser for hvor mye jeg kan ta meg råd til nå. Men bilstereo har vært noen av de høyeste prioriterte innkjøpa til bilen min, sammen med alu.felger Har kjøpt 8 stykk alu.felger til nesten 10k, 17" sommer og 15" vinter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå