j0achim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hei hei, Borti en rar problemstilling, jeg kjøpte meg nylig en snerten sak av Nettop (Packard Bell Imax Mini) tingen var da at jeg ble litt interesert i å konfigurere denne korrekt. Med blandt annet passthrough DTS, greit nok det var gjort på noen øyeblikk for det knaste den seg gjennom på null nix. Det som er problemet mitt er at jeg sitter nå på det som skal være HTPC i stuen, hvor jeg forøvrig har et 7.1 surround system. Men klarer ikke få passthrough DTS til å fungere, ikke over HDMI ei over S/PDIF. Forsterker jeg kjører dette inn i er en ONKYO TX-NR807 så det er ikke forsterker det står på. Også npr jeg prøver å spille av noe med passthrough på kommer det noen j..... med støy. Kjører lyd direkte fra hovedkort som er av type Asus M3N78. Any ideas? Endret 3. desember 2009 av j0achim Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Gjorde 2 ting, kjønner ikke helt hvorfor det skulle fungere.. Men det jeg gjorde var å sette på "Resample allways til 96k" og utput 24bit integer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå