Mute Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Begge butikkene har de delene jeg er ute etter, pcutstyr er littegran billigere (150 kr tilsammen). Hvilke av disse butikkene er best med tanke på leveringstid, seriøsitet og evt, retur ? Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har ikke erfaring med pcutstyr.no men vet iaffal at komplett.no er rå på support og RMA, så jeg ville valgt komplett, men som sagt har jeg ikke mye erfaring med pcutstyr.no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er vel en smak sak, personlig har eg bare brukt komplett og er fornøyd med dem. Så det er du som må velge, er bra begge vil eg nå tro? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har aldri handlet fra pcutstyr, men mye hos Komplett.no (og Komplett Data butikkene). God service, rask leveringstid, god info, trygt å hande pga største nettbutikk i Norge (går feks ikke konk), og ellers positivt, og ganske gode priser på det meste. Men vet som sagt ikke noe om PCutstyr.no Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har ikke brukt pcutstyr.no til web handel av pcutstyr, jeg bruker komplett.no Har alltid vært fornøyd med komplett, rask leveringstid og bra support! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har ikke brukt pcutstyr.no til web handel av pcutstyr, jeg bruker komplett.no Har alltid vært fornøyd med komplett, rask leveringstid og bra support! Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har bare erfaring med komplett.no, og jeg er ikke fornøyd... elendig support spør du meg... har hatt pcen inne 6 ganger, og det har ikke vært grunnet brukerfeil fra min egen side.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 har bare erfaring med komplett.no, og jeg er ikke fornøyd... elendig support spør du meg... har hatt pcen inne 6 ganger, og det har ikke vært grunnet brukerfeil fra min egen side..Tror du er en av de få som har opplevd dritt med komplett...alle kompissene mine bruker komplett.no og ikke en eneste har hatt trøbbel med komplett.no Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Enig med deg der Gef :wink: Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 komplett.no er rå på support og RMA, aaHAHA, DEN var vel stikk i strid med hva webshoperfaringer sier. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ikke velg komplett! Dårlig kundeservice, og det virker som om de bare blir dårligere med vekst... Lite imøtekommede, dårlige service løsninger samt at de på ingen måte er billigst lengre! Prøv en annen levrandør! Forslag: MPX! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har erfaring med begge, har bare en ting å si: Hold deg milevis unna PCutstyr. De gangene jeg har handlet hos dem har det bare vært rot fra ende til annen. Det samme når det gjelder retur, og kundeservicen var katastrofalt dårlig. Orker ikke å ta alt nå, men jeg handler aldri der igjen, det er helt sikkert. Komplett er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hehe, her virker det som om alle har noe å si på alle, så hvis du skal følge tipsene her bør du ikke kjøpe fra hverken pcutstyr eller komplett.. men selv om jeg har dårlige erfaringer med komplett tror jeg det er å foetrekke fremfor pcutstyr... ps: har ingen erfaring med pcutstyr Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ville tatt komplett, pc utstyr virker iallfall til krsand distriktet til å ha vesentlig treigere levering. Retursystemene til komplett virker også til å være mer velsmurte. Lenke til kommentar
Jay Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 pcutstyr brukte en uke på å finne ut av at de ikke hadde den varen jeg bestillte. Uakseptabelt. Handler ikke der mer... - J Lenke til kommentar
picachu Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Handler kun med Flexi-Data ( www.flexi-data.no ) Har mange gode erfaringer med Komplett... men en dårlig som gjorde at jeg sluttet å handle der. Lenke til kommentar
'dharma_boy' Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Altså Komplett og (Mpx) er best! Noen som har noe formeninger om MPX.no?? Lenke til kommentar
Mute Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Handler kun med Flexi-Data ( www.flexi-data.no ) Har mange gode erfaringer med Komplett... men en dårlig som gjorde at jeg sluttet å handle der. Var innom flexi-data.no, virket veldig ryddig, akkurat de samme tingene som komplett har, så flexi-data.no er altså bedre enn komplett ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå