akb33 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) jeg har en amd athlon pc med et radeon x600 skjermkort ,bestillte nytt kort på multicom .de anbefalte et point of view.geforze GT240. så pa spefikasjonene ikveld det står ddr5 ram . link til skjermkortet http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10580931;c:100134 å så vidt jeg vet har jeg ddr2 ram i pc,n min .passer dette da eller blir det feil ,har ikke så mye greie på dette så håper på hjelp Endret 3. desember 2009 av akb33 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Type minne på skjermkort har ingen sammenheng med type minne på hovedkortet i maskinen din. Så lenge du har et PCIe-spor, så kan du putte kortet rett i. Lenke til kommentar
akb33 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 ok,takk for hjelpa . vet ikke om dette er et greit kort men virker som det er ganske nytt,får det vel på tirsdag så blir spennende å se .skal bytte strømforsyning samtidig .den gml er på 300w .å den nye er en mist 650w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå