Bliv1n Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hola, fikk lånt en slik Dual SFX Frag Pro. Tenkte jeg bare skulle sjekke hvordan det var i Modern Warfare 2, men får det ikke til å fungere. 'Nunchuken' fungerer helt fint, men musen får jeg overhodet ikke til å fungere. Det skal vistnok lyse blått i LED-lyset når alt er OK. På musen lyser det bare rødt, hva er det jeg gjør feil? Har prøvd samtlige knappe-comboer for å få det til å fungere, men nei. Googlet har jeg også. Noen som er ekspert? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sikker på at spillet støtter denne type kontroll? Mener det er sånn at ikke alle spill støtter dette. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 prøvde å skifte batteriet i musen?? Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jepp, men tror jeg legger det på is. Klarer fint å spille med DUALSHOCK. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Har fått Dual SFX Pro..Steiker musen er stor. Har ikke noe AAA batterier liggende så jeg har ikke fått prøvd det ut ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå