Gå til innhold

Alt for lav 3dMark 2001

Toset

Anbefalte innlegg

Jeg får ALT for lav score i 3dMark 2001!!! Jeg fikk 4500 poeng i default 3dMark 2001, med systemet beskrevet under. Jeg har nettopp reinstallert skjermkortet mitt igjen, og har driverene nVidia 23.11, DirectX 8.0 og Via 4in1 4.37. Hvilke drivere bør brukes for best resultat?

AmdXP 1600+

Msi k7t Pro2

512 ddr-ram cl2

Asus v7700 Geforce2 PRO 64mb ddr

Chieftec Dragon Miditower 340W sølv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det hørtes ganske lavt ut.

Selv får jeg 3902 med et eldgamalt Geforce DDR og Tbird 1.2ghz.

Har du overklokka kortet? eller gjort noe spesielt for å tweake det?

Kan anbefale å laste ned GTU fra http://www.geforcetweak.com

Installer og kjør programmet, trykk så på "fast settings", da vil det meste stilles til optimal ytelse, men etter dette sett LOD Bias (mipmap) til 0, ellers vil grafikken i Direct3D bli ganske "grøttete"

Og om du kan, sett på AGP 4x og fastwrites i bios, vis det blir ustabilt etter dette, sett så tilbake til AGP 2x og av med fastwrites

Med litt tweaking og overklokking, så burde det ikke være noe problemm å presse pc-riget ditt oppi 5300 points sånn ca. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så misfornøyd med dette resultatet, men det er bare det at jeg fikk mye bedre før (over 5500), og en kamerat med nesten samme pc får 5800. Han har T-Bird 1200 mHz og Msi Gf3 ti200, ellers har han samme pc. Dette kortet er ikke så mye bedre enn mitt, og derfor tror jeg det er noe i veien med driverene mine. Programvaren til mitt Asus kort er beta-versjon, og ikke xp-godkjent, kan det være at dette har noe å si?

Lenke til kommentar

eg får 4050 poeng med følgende spesifikasjoner som står i signaturen, men med litt klokka gForce 2 PRO. 230/450 org: 200/400

har alle dei nyaste driverane og Windows 2k PRO Norsk

så eg synest det var litt lavt det du hadde fått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...