RBW Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Som du kan kjøpe nå du vil. Litt lett oppgave da til å være en slik fantastisk kjøler. Endret 3. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 oops, da var den besvart ^^ Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 besvart := Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kjekk liten (stooooor) duppeditt det der Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Enten er dere pinelig nøyaktig eller noctua sine nettsider litt runde i kantene. For svaret på spml nr 2 er noen 10're forskjellig melliom disse Lenke til kommentar
DrMight Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Enten er dere pinelig nøyaktig eller noctua sine nettsider litt runde i kantene. For svaret på spml nr 2 er noen 10're forskjellig melliom disse 50 gram det er snakk om, vil si det er ganske unøyaktig.. Endret 4. desember 2009 av DrMight Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det rette svaralternativet på spm#2 er ett av valgene, dere har nok bare lest feil på sidene til Noctua Ellers mener jeg svaret på spm#1 ikke er like lett, da det er snakk om tolkning. Som med de fleste kjølerne til Noctua kan den brukes med 0, 1 eller 2 vifter på, og da er det hele 3 svaralternativ tilgjengelige, og når 2 av de er gitt som alternativ i oppgaven er det ikke så lett, mener nå jeg. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nummer 1 er jo enkel å finne svaret på, bare å lese. Det er jo snakk om viften, ikke viftene... Infoen jeg fant kan da ikke leses feil... Weight (without fan) Endret 4. desember 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 det har du rett i, men det er ikke snakk om samme kjøler på begge spm Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 nOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Faaaann da gutt! Jeg var så fornøyd når jeg så at det ikke var premien et var snakk om i første spml.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det rette svaralternativet på spm#2 er ett av valgene, dere har nok bare lest feil på sidene til Noctua Ellers mener jeg svaret på spm#1 ikke er like lett, da det er snakk om tolkning. Som med de fleste kjølerne til Noctua kan den brukes med 0, 1 eller 2 vifter på, og da er det hele 3 svaralternativ tilgjengelige, og når 2 av de er gitt som alternativ i oppgaven er det ikke så lett, mener nå jeg. Antok at det var antallet som den leveres med originalt, og det er jo en 14mm og en 12mm vifte. Lenke til kommentar
wim Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flott premie, men ettersom jeg allerede har to av disse står jeg over, lar heller noen andre få sjansen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Flott premie, men ettersom jeg allerede har to av disse står jeg over, lar heller noen andre få sjansen Flott. Da satser jeg på å få den. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sattser på at i spm #1 spør dem etter antall vifteblader til viftene som leveres med kjøleren, da dette er to. Hadde vært enklere hvis dere spurte etter viftebladene på f.eks NF-P14 (som er en av viftene som følger med kjøleren NH-D14. Ellers er et av svaralternativene til spm#2 helt korrekt =) Lenke til kommentar
RBW Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde vært enklere ... Hehe, er det et mål da? Da kunne vi like gjerne spurt om dagens dato... Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dette var en fin oppgave. Klarte å svare feil ved å være lit for kjapp på det ene spørsmålet. Jaja, får ny sjangs i morgen. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Denne hadde gjort seg godt i riggen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå