faaeri Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Så var det første fredag i desember, og dagens premie gir deg mulighet til å lage julepresangene selv. Les mer Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har det sneket seg inn en liten feil i årstall her? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det tredje dagen på rad med feil nå? Hmmm... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Har det sneket seg inn en liten feil i årstall her? Ser slik ut ja. Jeg har fikset det. Er det tredje dagen på rad med feil nå? Hmmm... Nei. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hehe.. Blandet litt nå, var vel amobil som hadde de to foregående My bad. Kjapt fikset hvertfall. Good. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 virker som det fremdeles er feil på siden hvor man skal se igjennom svarene og bekrefte at de er riktige... Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fyrst står det 2008. Når ein skal sjå over svara står det plutseleg 2009. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner vel med at man må stryke spørsmålet om lanseringstid? I infoboksen til høyre står det jo "1. november 2007", men det er jo ingen alternativer. Når man klikker på et 2008-valg så står det 2009 på bekreftelsessiden... Jaja... for mye gløgg på redaksjonen for tiden? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner vel med at man må stryke spørsmålet om lanseringstid?I infoboksen til høyre står det jo "1. november 2007", men det er jo ingen alternativer. Når man klikker på et 2008-valg så står det 2009 på bekreftelsessiden... Jaja... for mye gløgg på redaksjonen for tiden? Tror nok kanskje du skal legge litt mer innsats i å finne svaret på spørsmålet. og det stemmer at det står 2009 når man ser over svarene, men det er jo ganske innlysende at det er en trykkleif. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vel - Lanseringsdato står jo til høyre på siden - men er ikke blant alternativene... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Min feil. Rettet bare opp årstallet i artikkelen, ikke på serveren. Skal være i orden nå. Jaja... for mye gløgg på redaksjonen for tiden? Tja, redaksjonens julebord gikk av stabelen i går... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Min feil. Rettet bare opp årstallet i artikkelen, ikke på serveren. Skal være i orden nå. Jaja... for mye gløgg på redaksjonen for tiden? Tja, redaksjonens julebord gikk av stabelen i går... Kondolerer - det forklarer jo det meste... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fint at jeg svarte feil grunnet at artikkelen hadde 2009 :/ Endret 4. desember 2009 av MindTooth Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men i svarte helsike da! Nå har jeg fikset det tre ganger, men likevel dukker feilen opp igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg