Gå til innhold

[Nedlagt]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UKE 3

 

Dag 3:

 

Knebøy:

6 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 70 @ 8-9

4 x 80 @ 10

 

 

Benk:

8 x 30

5 x 50

5 x 60

5 x 70 @ 8-9

5 x 74 @ 9

 

5 x 70

 

 

Sittende Roing, smalt grep:

5 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 65 @ 8-9

 

12 x 55

 

 

Triceps-dips-maskin:

40 kg - 20+8+8+8

 

 

Biceps:

EZ+20 - 12+3+3+3+3+3

 

 

+ mage, planke på ball.

 

 

Kommentar:

Ikke så veldig bra trening. Burde holdt meg litt i skinnet på knebøyen i dag siden jeg ikke følte at det gikk så veldig bra der, men lessa på opp til 80 og møtte veggen på 4. rep.

Resten gikk greit, men benken var tung i dag.

Kjørte veldig stright teknikk på roinga, Storken-style i dag :)

Lenke til kommentar

Måtte omrokkere litt på treningsdagene denne uka, da jeg stikker avgåre til russetreff i stavanger på torsdagen, og får sannsynligvis ikke trena igjen før tirsdag neste uke.

 

UKE4

 

Dag 2:

 

Knebøy -20%:

5 x 64

5 x 64

 

Mark:

6 x 60

5 x 80

5 x 90

5 x 100 @ 8-9

5 x 104 @ 9

 

5 x 98

5 x 98

 

 

Skulderpress:

5 x 30

5 x 34

5 x 40

5 x 44 @ 9

 

12 x 34

 

 

Pullups:

+ 5 kg

6

5

3

3

3

 

3 x BW

 

Sidehev (Børges versjon):

6 kg

H: 9+3+3

V: 11+3+3

 

 

+ Mage

 

 

Kommentar:

Russetid = Mye festing og drikking, samt dårlig kosthold og lite trening gjør at jeg har noen dårlige økter for tiden. Prøver bare å vedlikeholde muskelmassa best mulig nå.

 

Treninga i dag var intet unntak. Hardcore festing i helga og lite søvn i natt.

Den lette bøyen føltes tung, marken var også tung i dag, men jeg fikk inn litt volum med et par droppsett her. Skulderpressen gikk helt greit og pullupsen gikk greit. Sideheven var veldig tung!

Treninga gikk egentlig bedre enn forventet i dag :)

Lenke til kommentar

UKE 4

 

Dag2 (3):

 

Knebøy:

7 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 64

5 x 68

5 x 72 @ 8

5 x 74 @ 9

 

5 x 70

5 x 70

 

 

Benk:

8 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 70

5 x 74 @ 8-9

 

5 x 70

5 x 70

12 x Pushups

 

 

Roing:

6 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 70 @ 8

5 x 80 @ 10

 

12 x 64

 

 

Chins:

5

3

2

 

Dips:

3x10

 

 

 

Kommentar:

Ganske grei trening. Fikk inn mye volum både på bøy og benk i dag. Det blei nesten litt overkill med 80 kg roing i dag, men klarte ikke å holde meg i skinnet. Det førte til litt juks på siste repsa.

 

Tok annenhver med pullups og dips, så det blei ikke så lange pausene. Det gikk spesielt utover pullupsen. I tillegg var jeg sikkert litt sliten etter forrige økt hvor jeg kjørte latsa rimelig hardt.

Prøvde dips i dag, for første gang på lenge etter jeg fikk vondt i brystet av det. Det gikk veldig greit, kjente ingen ting det i brystet. Deilig å ta dips igjen, og kjente det godt i triceps etterpå :)

 

Siste treninga denna uka, før jeg turer til Stavanger og landstreffet i kongeparken for å ødelegge hele ukas trening! :D

Lenke til kommentar

Omrokkere litt på treningsdagene denne uka også, da jeg ikke får tid til mer enn to treninger pga tentamner og tryvann fra fredag.

 

UKE5

 

Dag 2(1):

 

Knebøy -20%:

5 x 60

5 x 60

 

Mark:

6 x 60

5 x 80

5 x 90

5 x 100 @ 8

5 x 104 @ 8-9

 

 

Skulderpress:

5 x 30

5 x 34

5 x 38

5 x 40 @ 8-9

 

10 x 30

 

 

Pullups:

+ 7,5 kg

5

4

3

 

BW: 3 - 3 - 3

 

Sidehev (Børges versjon):

5 kg

H: 18+4+4+4

V: 16+4+4+4+3

 

 

+ Mage, RC: 20+8+8+8

 

 

Kommentar:

Litt redusert og sliten etter helga, men treninga gikk bedre enn forventa. Klarte så og si å holde meg på samme nivå som forrige uke.

Hadde fortsatt litt å gå på marken, men valgt å stoppe der. Samme med skulderpressen.

Pullupsen gikk også ganske greit. Hadde en økning på 2,5 kg. Veier for øyeblikket rundt 85 kg, så det vil si at jeg klarer å dra opp over 90 kg :)

Gikk ned litt på sideheven igjen, i frykt for at 6 kg ville blitt litt for tungt. 5 kg gikk nesten litt for lett.

 

Klarer å presse inn en økt til denna uka, før jeg flyr av gårde på russetreff igjen til helga. Tryvann ^^

 

 

lillehammer > stavanger

 

Skulle gjerne vært på lillehammer også, og hadde sikkert dratt dit om det ikke kræsja med kongeparken. Har desverre ikke grunnlag til å si noe på påstanden din, men kongeparken var sååå herlig! Håper ikke tryvann blir noe værre :D

 

Russ i år du også btw?

Lenke til kommentar

Tryvann og Kongeparken er veldig forskjellig. Kongeparken var veldig koselig, med overnatting, grilling og drikking i sola, forskjellige konserter og dansing. Tryvann er veldig rave-rave. Vilt, men ikke helt min smak.

Husker vi leide en liten 5-mannshytte til Tryvann, og bodde 12 mennesker der! Reklamen løy litt, da. "Gangavstand til tryvann" sa den. 7 km oppover er ganske langt.. :p

 

Uansett, kudos for å trene under russetiden. Gjorde det selv i fjor, og er faktisk ikke så ille som man skulle tro. Har jo alltids en time her og der man kan bruke. Selv om formen kanskje er litt redusert.. :p

 

Har du nye bilder? Vi er ca. like høye, mens jeg er 77.noe kilo, og du 85. Artig og sett forskjellen.

Lenke til kommentar

Kan være enig i at kongeparken var litt mer koslig, selv om det blei litt raving utover natta. Synes det var ganske ålreit, men føler meg klar for å tune opp litt til helga da!

Skal på tryvann til helga selv. Slipper heldigvis å tenke på overnatting da jeg sover godt i bilen. Vi har en sofa som kan legges ned til en deilig seng, og et par stoler som er gode å sove i som også kan legges helt flate hvis vi er 5 i bilen eller delvis flate hvis vi er 6-7, så det byr ikke på noe problemer så lenge vi bare er 5-6 som skal sover der :)

 

To treninger i uka er jo ikke så mye å forlange, selv om det føles som et evig slit bare å komme seg på senteret. Håper det hjelper meg med å kunne fortsette ca der jeg slapp før russetiden når jeg er ferdig med den.

 

Har ikke noe særlig med bilder, men kan vurdere å ta noen. Er bare så tiltak å ta disse bildene og få dem over på pc og fikse litt på dem, og føler meg litt teit når jeg legger ut pose-bilder av meg selv :p Er nok en del mer smålubben enn deg. Ideelt sett kunne jeg tenke meg å veie rundt 78-80 kg med samme muskelmasse.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

UKE 5

 

Dag3:

 

Knebøy:

8 x 40

5 x 60

5 x 64

5 x 70 @ 8

5 x 74 @ 9

 

10 x 60

 

 

Benk:

8 x 40

5 x 50

5 x 60

5 x 65

5 x 70 @ 8-9

 

5 x 68

5 x 68

 

 

Smal Kabel-Roing:

8 x 30

6 x 45

5 x 55

5 x 60

5 x 65

6 x 70 @ 9

 

12 x 55

 

 

Dips:

15+4+4+3

 

 

Dragcurl:

EZ+18 kg

12+3+3+3+3+3

 

 

 

Kommentar:

Ikke den beste treninga. Var trøtt og sliten og lite motivert til å trene i dag. Vurderte lenge å droppe treninga, men sparka meg selv litt i baken og fikk dratt med ned på senteret.

 

Bøyen var grei, ligger på ca samme nivå. Benken gikk værre. Føltes tungt på 70 kg... Roinga gikk greit. Hadde god teknikk på alle settene. En liiiten antydning til en knekk i brystet på siste repsa.

Dips gikk bra, men kjente det litt i brystet rett etter jeg var ferdig. Kjenner ikke noe nå. Vurderer å ikke ta dips fast, da jeg enda ikke har tilgang på noe bedre dipsstativ en det som er alt for breit.

 

God pump i arma etterpå! Motiverende å kjenne det litt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...